۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰

خلیلیان به مهر مطرح کرد:

کی‌روش روی شریفی به عنوان اعجوبه جام جهانی حساب کرده است/ آینده مهدی در اروپاست

کی‌روش روی شریفی به عنوان اعجوبه جام جهانی حساب کرده است/ آینده مهدی در اروپاست

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: کی‌روش روی شریفی به عنوان اعجوبه جام جهانی حساب کرده و ما به این بازیکن کمک می‌کنیم تا در اروپا به فوتبالش ادامه دهد.

مهرزاد خلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به علاقه ویژه تیم ملی به مهدی شریفی و عملکرد این بازیکن در اردوهای تیم ملی اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم کی‌روش یک مربی در سطح جهانی و بین‌المللی بوده که بر اساس واقعیت‌ها تصمیم می‌گیرد، شریفی در اردوهای تمرینی به خوبی خودش را نشان داده و با عملکرد مناسبش، خود را به اردو تحمیل کرده است.

نکونام تحت تاثیر شریفی قرار گرفته است

وی افزود: روز گذشته از اتریش به من زنگ زدند و گفتند که نکونام خیلی تحت تاثیر او قرار گرفته و خود کی‌روش و کادر تیم ملی قابلیت‌های او را دیده‌ند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: به نظر می‌رسد حتی کی‌روش می‌خواهد به عنوان یک اعجوبه یا استعداد ویژه او را به جام جهانی ببرد زیرا او نسبت به سنش جلوتر بوده و چه از نظر امتیازات فردی و قابلیت‌های جسمی، سرعت، استارت‌ها و انعطاف‌پذیری‌هایی که دارد.

وی بیان داشت: گلی که به الهلال زد، چرخش‌های به موقع و شم فوتبالی و گلزنی او به حریف چیره می‌شود و دفاع حریف را تحت تاثیر قرار می‌دهد، او تاکتیک پذیر بوده و دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا می‌کند و در همه جبهه‌ها با جنگندگی وارد می‌شود.

خلیلیان گفت: این بازیکن آینده خوبی دارد و رفتار حرفه‌ای دارد، خواب و گفتار حرفه‌ای و پرانرژی و با ادب است و تحت نظر پدرش بوده و پدرش دائماً او را زیر نظر دارد و او می‌تواند بازیکن آینده‌داری است.

آینده شریفی در فوتبال اروپاست

وی بیان کرد: آینده مهدی شریفی در اروپاست اما شاید این اتفاق به این زودی نیفتد اما در هر حال او استعداد نوظهوری است که فکر می‌کنم در آینده خودش را به خوبی نشان می‌دهد.

مدیرعامل سپاهان درباره قرارداد شریفی با این باشگاه اصفهانی اضافه کرد: قرارداد شریفی با سپاهان 5 ساله است اما حساب ما با او حساب سال و ماه و اینها نیست و او استعداد سپاهان است و هروقت محیط خوبی برای او فراهم شود که بتواند استعداد را نشان دهد، ما به او کمک می‌کنیم.

کد خبر 2300306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha