۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹

«خاله دنا و شپلک» تابستان می‌آید/ آشنایی کودکان بازیگوش با حیوانات

«خاله دنا و شپلک» تابستان می‌آید/ آشنایی کودکان بازیگوش با حیوانات

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو اعلام کرد مجموعه تلویزیونی «خاله دنا و شپلک» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی شهره لرستانی در ایام تابستان از شبکه دو پخش می‌شود.

علی زارعان درباره مجموعه «خاله دنا و شپلک» به خبرنگار مهر گفت: این مجموعه در 26 قسمت 20 دقیقه‌ای کودکان را با زندگی حیوانات مختلف مانند خرس، شیر، ببر، پلنگ و... آشنا می‌کند و تصویربرداری آن در شهرهای مختلف مثل تهران، البرز، کاشان و اصفهان انجام گرفته است.

وی افزود: این مجموعه روایت زندگی بچه بازیگوشی است که حیوانات را اذیت می‌کند، اما خاله دنا که مهندس محیط‌زیست است او را با چگونگی زندگی آنها آشنا می‌کند.

به گفته مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو، داوود منفرد، حامد کیازال، دنا ضیایی، رز رضوی، علیرضا خشنود و ایمان معماریان در این مجموعه تلویزیونی بازی می‌کنند.

از عوامل سازنده «خاله دنا و شپلک» می‌توان به مدیر تصویربرداری: حمید احمدی، صدابردار: علیرضا افخمی، گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: علی عابدینی، مجری طرح: دنا ضیایی، مدیرتولید: اسماعیل کردی، برنا‌مه‌ریز و مدیر گروه کارگردانی: شاهین غلامرضایی، دستیار یک کارگردان: حمید همتی، منشی صحنه: فاطمه رزاقی، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی و تدوین: علیرضا همتی اشاره کرد.

کد خبر 2300483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha