۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸

نیمه اول شهریورماه امسال/

همایش ملی بزرگداشت آقا نجفی در خراسان شمالی برگزار می شود

همایش ملی بزرگداشت آقا نجفی در خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی از برگزاری همایش ملی بزرگداشت آقا نجفی در نیمه اول شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیم نوروزیان چهارشنبه شب در دومین جلسه ستاد برگزاری همایش ملی بزرگداشت آقا نجفی که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، افزود: برگزاری این همایش به عنوان اولین تجربه استان در حوزه مفاخر، نیازمند تلاش و همکاری تمامی دستگاههای عضو این ستاد است.

وی با تاکید بر برگزاری شایسته این همایش اظهار داشت: پرداختن به زندگی مفاخر، حوزه تخصصی است و باید برای برگزاری چنین همایش مهمی وقت بیشتری صرف و تلاش مضاعفی انجام شود.

نوروزیان اظهار داشت : تاکنون از سوی پژوهشگران 7 استان کشور تعداد 23 مقاله به  دبیرخانه این همایش رسیده است.

وی با توجه به لزوم تمدید مهلت ارسال آثار و درخواست های مطرح شده در این مورد، تصریح کرد: بر این اساس مهلت ارسال مقالات تا 15 مردادماه سال جاری تمدید شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارخراسان شمالی تولید فیلم و مستند آقا نجفی، انتشار ویژه نامه، طراحی تندیس، برگزاری مسابقه کتابخوانی و برگزاری جام های ورزشی را از جمله برنامه های این همایش عنوان کرد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی تمامی دستگاههای عضو در راستای اجرایی کردن برنامه های این همایش اظهار امیدواری کرد که این تلاش به برگزاری موفق و ماندگار این همایش بیانجامد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله آقانجفی قوچانی در سال 1295 هجری قمری در روستای خسرویه از توابع شهرستان فاروج کنونی به دنیا آمد و پس از عمری سیر و سلوک برای کسب علم در سن 68 سالگی دار فانی را وداع و در زادگاه خود به خاک سپرده شد.

شهرستان فاروج  زادگاه آیت الله آقانجفی قوچانی در90 کیلومتری شرق بجنورد مرکز استان خراسان شمالی واقع است.

کد خبر 2300944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha