۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴

با پایان قرارداد 3 ساله/

اکبر صادقی راهی پدیده مشهد شد/ جدایی دومین بازیکن از صبای قم

اکبر صادقی راهی پدیده مشهد شد/ جدایی دومین بازیکن از صبای قم

قم - خبرگزاری مهر: هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم با جدایی از این تیم و عقد قراردادی جدید راهی تیم فوتبال پدیده مشهد یکی از تیم‌های تازه راه یافته به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که 8 روز از آغاز فصل نقل و انتقالات چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شده است، دومین بازیکن فصل گذشته رسماً از تیم فوتبال صبای قم جدا شده و به یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتری پیوست.

این بازیکن اکبر صادقی هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم در دوره‌های یازدهم تا سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که بعد از 3 فصل حضور در قم و بازی در لیگ برتر با پیراهن تیم فوتبال صبای قم، قرار است در این فصل با پیراهن تیم پدیده مشهد به میدان برود.

اکبر صادقی در حالی از تیم فوتبال صبای قم جدا شد و به پدیده مشهد ملحق شد که پیش از وی نیز یک بازیکن کلیدی تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با جدایی از صبای قم به تیم فوتبال پدیده مشهد پیوسته است.

این بازیکن در آغاز دوره یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و زمانی که مدیران وقت صبا، عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کردند، در تست‌های این مربی جوان شرکت کرد و توانست نظر وی را جلب کند و به عنوان یکی از پدیده‌های لیگ برتر در دوره یازدهم که صبای قم آسیایی شد، خود را در تیم صبای قم مطرح کند.

آخرین باشگاه اکبر صادقی پیش از حضور در تیم فوتبال صبای قم، تیم داماش دورود بود که از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به شمار می‌رود و در لیگ دوازدهم توانسته بود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور راه یابد اما بعد از یک فصل حضور در لیگ برتر بار دیگر راهی مسابقات دسته اول جام آزادگان شد.

اکبر صادقی در دو فصل حضور در تیم فوتبال صبای قم با پیراهن شماره 7 این تیم زیر نظر سه مربی یعنی عبدالله ویسی، یحیی گل‌محمدی و عبدالصمد مرفاوی کار کرد و خود را به عنوان یکی از هافبک‌های میانی موفق لیگ برتر معرفی کرد و توانست یک گلزن خوب برای صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باشد.

این بازیکن در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که صبای قم با دو مربی یعنی محمد مالی کهن و عبدالصمد مرفاوی کار کرد، توانست خود را با تدابیر این دو مربی هماهنگ کند و به همین خاطر در بیشتر بازی های لیگ سیزدهم با پیراهن صبا در لیگ برتر به میدان رفت.

این در حالی است که صادقی در بیشتر بازی‌های لیگ یک هافبک طراح و بازی ساز برای صبای قم بود و بعد از عقد قرارداد یک ساله با شاگردان مرزبان، حالا در لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه های برتر کشور با پیراهن تیم پدیده مشهد به میدان خواهد.

کد خبر 2301441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha