۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱

امیر قلعه نویی عنوان کرد:

برای حمایت از تیم ملی حب و بغض‌ها را کنار بگذاریم/ استقلال را جوان می کنیم

برای حمایت از تیم ملی حب و بغض‌ها را کنار بگذاریم/ استقلال را جوان می کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد ذهنیت او و همکارانش این است که این تیم را برای حضور در چهاردهمین دوره لیگ برتر جوان کند تا از این طریق بتواند نتایج فصل گذشته را جبران کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی که این روزها در تلاش برای جذب بازیکنان جدید برای استقلال و بستن تیم خود برای حضور در لیگ فصل آینده است ضمن بیان این مطلب گفت: ذهنیت ما این است که این فصل استقلال را جوانتر از فصل گذشته کنیم تا از این طریق بتوانیم نتایجی که فصل گذشته کسب کردیم را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به نزدیک شدن به رقابت های جام جهانی و حضور تیم ملی ایران در این مسابقات گفت: الان زمانی است که همه باید از تیم ملی حمایت کنند. ما باید همه مسائل را کنار بگذاریم و فقط به حمایت از تیم ملی فکر کنیم.

قلعه نویی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد افزود: همین که تیم ملی ایران در بین کشورهای دنیا توانسته جزو 32 تیمی باشد که به این رویداد بزرگ می رود باید از آقای کفاشیان و همه مسئولان تیم ملی و بازیکنان تشکر کرد که این افتخار را کسب کرده اند. ما نباید تجربه تلخ ایویچ را فراموش کنیم و دوباره به سراغ حاشیه های تغییر سرمربی برویم. الان زمان حمایت است و مطرح کردن این مسائل بجز ضربه زدن به تیم ملی هیچ عایدی دیگری برای تیم ملی ندارد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: همیشه در اردوهای تیم ملی فراز و نشیب های زیادی وجود دارد و بازیکنان به خاطر دوری از خانواده ممکن است مسائلی را بوجود بیاورند اما نباید اینها را برای ضربه زدن به تیم ملی مورد استفاده قرار داد. همیشه برخی نسبت به تیم ملی حب و بغض دارند که باید این مسائل را کنار بگذاریم و فقط به موفقیت تیم ملی فکر کنیم.

کد خبر 2301443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha