۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۰۷

کریم انصاری فرد:

اردوهای تدارکاتی خوبی را برگزار کردیم/ نتایج تمرینات را در جام‌جهانی می‌بینیم

اردوهای تدارکاتی خوبی را برگزار کردیم/ نتایج تمرینات را در جام‌جهانی می‌بینیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اردوهای برگزار شده در آفریقای جنوبی و اتریش را اثربخش توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کریم انصاری فرد در خصوص برگزاری تمرینات و اردوهای مستمر در آفریقا و اتریش گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. در آفریقا بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم و در اتریش با اضافه شدن لژیونر ها و دیگر بازیکنان، کامل‌تر شده و تمرینات ویژه‌ای را دنبال کردیم.

وی در خصوص بازی با آنگولا گفت: امروز هم بازی خوبی را برابر آنگولا خواهیم داشت. با قرار گرفتن مقابل این تیم، کادر فنی می‌تواند به طور کامل ملی پوشان را محک بزند. بعد از این بازی، اردوها تمام می‌شود و به ایران باز می‎گردیم و تنها نگرانی ما هاشم بیگ زاده است.

انصاری‌فرد در خصوص ديدار با مونته‎نگرو گفت: هر دیداری که انجام می‎دهیم هماهنگ‌تر می‌شویم و فکر می‌کنم چه بازی‌هایی که در آفریقا داشتیم و چه مسابقاتی که اکنون در  اتریش برگزار می‌شود، خوب بوده و روز به روز بهتر و به مرز آمادگی می‎رسیم. امیدوارم خوب کار کنیم تا بهترین عملکرد را در جام جهانی داشته باشیم.

وی درباره فشار تمرینات گفت: تمریناتمان بر روی برنامه و اصول بوده و از لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط خوبی هستیم. امیدوارم نتیجه‌اش را در جام جهانی ببینیم.

انصاری فرد در پایان گفت: در رقابتهای جام جهانی تیم ضعیف وجود ندارد و همه برای دفاع از کشورشان می‌آیند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستم و امیدوارم سربلند باشیم تا دل هواداران را شاد کنیم و از همه مردم عزیز می‌خواهم که ما را دعا کنند تا تیم ملی ایران موفق باشد.

کد خبر 2301485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha