۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸

حسین معدنی:

باید اشتباهات ساده‌مان را بر طرف کنیم/ دریافت‌های ایتالیایی‌ها بسیار خوب بود

باید اشتباهات ساده‌مان را بر طرف کنیم/ دریافت‌های ایتالیایی‌ها بسیار خوب بود

مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه بازیکنان کشورمان اشتباهات زیادی را در دیدار جمعه شب برابر ایتالیا داشتند، گفت: در امتیازات حساس مسابقه مقابل ایتالیا پر اشتباه کار کردیم و امتیازات ساده‌ای به حریف دادیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، حسین معدنی پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در لیگ جهانی 2014، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: به عنوان نخستین بازی لیگ جهانی عملکرد بدی نداشتیم اما می‌دانیم که می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم. به خصوص در مقاطعی از بازی که باید بازی را کنترل می‌کردیم، نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: باید بازیکنان به شرایط لیگ جهانی عادت کنند و در روزهایی که می‌توانیم، به پیروزی برسیم از توانایی‌های خود بهره ببریم. در این مسابقه روی سرویس‌های تیم خود خیلی حساب کرده بودیم اما نتوانستیم در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشیم و دریافت ایتالیایی‌ها هم بسیار خوب بود.

مربی تیم ملی والیبال ایران همچنین اظهار کرد: بارها به بازیکنان تاکید کرده بودیم که باید به استفاده حریف از جای خالی توجه کنیم اما حساسیت مسابقه باعث شد این مساله فراموش شود. بازیکنان ایتالیا اسپک‌های قدرتمندی می‌زنند و طبیعی است که مقابل چنین تیمی دفاع کردن و به صورت همزمان پر کردن جاهای خالی بسیار سخت است.

معدنی در پایان گفت: مطمئنم در بازی بعد، صرف نظر از نتیجه‌ای که به دست می‌آوریم، نسبت به این مسابقه بهتر کار می‌کنیم. باید اشتباهات ساده خود را بر طرف کنیم و امتیازات ساده‌ای به حریف ندهیم.

کد خبر 2301683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha