۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲

پیمان اکبری:

بازی با ایتالیا جنگ سرویس‌ها بود/ در بازی بعد هماهنگ‌تر می‌شویم

بازی با ایتالیا جنگ سرویس‌ها بود/ در بازی بعد هماهنگ‌تر می‌شویم

سرمربی تیم "ب" والیبال ایران پس از باخت تیم کشورمان مقابل ایتالیا گفت: دیدار نخست تیم ملی والیبال ایران در برابر ایتالیا جنگ سرویس‌ها بود، به ویژه ملی‌پوشان ایتالیا در امتیازهای 20 به بالا با زدن سرویس‌های خوب، موفق‌تر عمل کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پیمان اکبری پس از شکست تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: ملی‌پوشان ایران در این بازی در دفاع روی تور خوب کار کردند اما بازیکنان ایتالیا در سرویس و حمله اول از ایران بهتر بودند.

وی با بیان اینکه در ست نخست این بازی تیم ایران از سرعتی زنان خود خوب استفاده نکرد خاطرنشان کرد: در ست دوم که تا امتیاز 20 نیز از حریف پیش بودیم سعید معروف هر زمانی دریافت را انجام می‌داد، از سرعتی زنان خوب استفاده کرد و امتیاز گرفتیم.

سرمربی تیم "ب" والیبال ایران تاکید کرد: در ست دوم دفاع ایتالیا جمع‌تر شد، روی آنتن‌ها برای ایران باز شد و شهرام محمودی نیز عملکرد خوبی در این ست داشت.

اکبری با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم ایتالیا را در بازی دوم ببریم باید همه بازیکنان اشتباهات کمتری داشته باشند، گفت: این بازی نخست ایران در این دوره از رقابتها بود و حتما در بازی دوم به مراتب بهتر خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه ایران سه تغییر در داخل زمین نسبت به سال گذشته داشت، گفت: بازیکنان ایران در بازی‌های بعد بهتر و هماهنگ‌تر خواهند شد و قطعا بازی بهتر انجام خواهند داد.

سرمربی تیم "ب" والیبال ایران با یادآوری اینکه تیم ایتالیا در این بازی از سرویس‌های ریسکی خوبی استفاده کرد، گفت: هر موفع توپ‌ها به پاسور ایتالیا خوب نرسید، دفاع ایران نیز بهتر بود و سعید معروف عملکرد خوبی در این بازی داشت.

 

کد خبر 2301700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha