۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴

چاپ اشعار 70 شاعر در دومین جلد مجموعه «شاعران امروز»

چاپ اشعار 70 شاعر در دومین جلد مجموعه «شاعران امروز»

دومین جلد از مجموعه آنتولوژی شاعران معاصر کشور با عنوان «شاعران امروز» با آثاری از 70 شاعر کشور توسط انتشارات سرزمین اهورایی برای چاپ آماده می‌‌شود.

مجید ضرغامی مدیر انتشارات سرزمین اهورایی در این باره به خبرنگار مهر گفت:‌ در انتشار جلد اول مجموعه «شاعران امروز» 5 داور اشعاری را که با اعلام فراخوان به ما رسیده بود، بررسی کردند. جلد اول این مجموعه چاپ شده و فراخوان انتشار جلد دوم هم پیش از این منتشر شد.

وی افزود:‌ برای انتخاب شعرهای جلد دوم، 5 داور جدید از جمله هرمز علی‌پور، ابوالفضل پاشان، رویا تفتی، بهاره رضایی و روجا چمنکار آثار را داوری کردند و در نتیجه اشعار حدود 70 شاعر را انتخاب کردند. به این ترتیب، جلد دوم، با اشعاری از 70 شاعر مختلف امروز کشورمان چاپ خواهد شد.

این مدیر نشر گفت: ویژگی مجموعه شاعران امروز این است که در کنار شعر شاعران کارکرده و پیشکسوت، آثار شاعران جوان نیز منتشر و این شاعران معرفی خواهند شد. داوران جلد دوم، اشعار حدود 70 شاعر را انتخاب کردند اما ما محدویتی در این زمینه نداریم و اگر داورها اشعار شاعران بیشتری را معرفی می‌کردند، نیز مشکلی از نظر تعداد، برای چاپشان وجود نداشت.

ضرغامی گفت: فراخوان ارسال اشعار مربوط به سومین جلد مجموعه شاعران امروز، بلافاصله بعد از انتشار جلد دوم، منتشر خواهد شد.

کد خبر 2301825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha