۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲

فریده شجاعی خبر داد:

اردن درخواست میزبانی جام ملت‌های فوتسال آسیا را ارائه کرد

اردن درخواست میزبانی جام ملت‌های فوتسال آسیا را ارائه کرد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان اعلام کرد اردن درخواست میزبانی جام ملت‌های فوتسال آسیا در بخش بانوان را ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریده شجاعی در مورد نشست نشست کمیته بانوان AFC به میزبانی هوشیمینه ویتنام، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در این نشست بررسی برنامه‌ها و تصویب نشست قبلی کمیته‌های بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا را در دستور کاری خود داشتیم.

وی افزود: در این جلسه قرار بود تا میزبان رقابتهای فوتسال جام ملتهای آسیا تعیین شود که اعضا پس از بررسی‌های کامل‌تر، نتیجه نهایی را اعلام کنند. البته تنها کشور اردن پیشنهاد میزبانی این دوره از مسابقات را داده اما AFC اعلام کرد که نتیجه نهایی از طریق نامه به کشورهای عضو اعلام خواهد کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان در ادامه بیان کرد: در این نشست درباره رقابتهای جام باشگاه‌های فوتبال نیز صحبت شد اما مسئولان اعلام کردند با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند، باید قدم به قدم برای توسعه فوتبال و فوتسال آسیا گام بردارند.

شجاعی در باره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال و تیم ملی فوتسال گفت: برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری اردوهای تیم‌های زیر 16 و زیر 19 سال بانوان در فوتبال و تیم ملی فوتسال انجام شده و پس از پایان امتحانات در اواخر خردادماه و اوایل تیرماه و با توجه به برنامه زمان‌بندی صورت گرفته، اردوهای تدارکاتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2301988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha