۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۵۴

بعد از یک فصل حضور در صبا/

مهاجم صبای قم به پدیده مشهد پیوست

مهاجم صبای قم به پدیده مشهد پیوست

قم - خبرگزاری مهر: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم از این تیم جدا شد و رسماً به دیگر تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال، پدیده مشهد ملحق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مهاجم جوان و خوش تکنیک صبای قم کیوان امرایی است که مهاجم سابق تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و مس کرمان و البته از جمله بازیکنانی است که سابقه دعوت شدن به تیم ملی فوتبال را نیز دارد اما مدتی را نیز به دلیل محرومیت دور از فوتبال بود.

در حالی که به نظر می‌رسد باشگاه صبا با پیش بینی مناسبت تر منابع مالی نسبت به فصول گذشته در مسیر تشکیل تیمی قوی برای حضور در لیگ جدید قرار دارد اما مطابق شرایط طبیعی بازار نقل و انتقالات این روزها برخی از بازیکنان این تیم سر از دیگر تیم های لیگ برتری درمی آورند.

صبای قم در فاصله 62 روز به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور توانسته است مرفاوی را به عنوان سرمربی حفظ کند و البته پیروز قربانی و حمیدرضا کاظمی را از تیم های راه آهن شهرری و سپاهان به خدمت بگیرد.

با این حال به دلایل مختلف صبای قم در آستانه از دست دادن چند بازیکن اصلی خود نیز قرار دارد بازیکنانی که دو تن از آنها غلامرضا عنایتی و اکبر صادقی هستند و نفر سوم نیز کیوان امرایی است که به اتفاق عنایتی و صادقی راهی پدیده مشهد شده است.

قطعاً صبای قم برای اینکه بتواند در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عملکرد بهتری نسبت به لیگ دوازدهم داشته باشد باید در انتخاب‌های خود دقت کند و بازیکنان جدید و کارآمدتری به خدمت بگیرد اما با این شرایط صبا این اتفاق بعید به نظر می‌رسد.

یکی از بازیکنانی که امسال قطعاً از تیم فوتبال صبای قم جدا خواهد شد، کیوان امرایی مهاجم تکنیکی این تیم در لیگ‌ سیزدهم است که در آغاز لیگ فصل گذشته با نظر محمد مایلی کهن به این تیم پیوست اما این بازیکن با امضای قراردادی رسمی راهی پدیده مشهد شد.

قرارداد بین کیوان امرایی و باشگاه صبای قم برای یک فصل منعقد شده بود و این بازیکن نیز به محض پایان بازهای تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از جمع صبایی‌ها جدا شد و به جمع شاگردان مرزبان در پدیده مشهد پیوست و همبازی غلامرضا عنایتی و اکبر صادقی دو هم تیمی دیگر خود در این تیم شد.

 

کد خبر 2302068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha