۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱

موزونی:

ثبت نام کلاس های غنی سازی اوقات فراغت در کرمانشاه آغاز شد

ثبت نام کلاس های غنی سازی اوقات فراغت در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: ثبت نام برای حضور در کلاس های غنی سازی اوقات فراغت در 30 مرکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: ثبت نام برای حضور در کلاس های غنی سازی اوقات فراغت در 30 مرکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه آغاز شده است.

رضا موزونی گفت: هرساله با نزدیک شدن به فصل تابستان و بحث غنی سازی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، کانون پرورش فکری به عنوان یکی از مهم ترین مراکز تربیتی و فرهنگی کشور برنامه های ویژه و خاصی را در مراکز خود اجرا می کند.

وی افزود: کانون پرورش فکری با در اختیار داشتن فضا و محیط متناسب فرهنگی و همچنین بهره گیری ازنیروهای توانمند و متخصص، نقشی تاثیرگذار در برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در سراسر استان دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: سالهاست به خاطر اعتماد خانواده ها به کانون پرورش فکری و فعالیت های آن، استقبال از کلاس های ویژه تابستانی دراین مراکز بسیار چشمگیر است.

موزونی برگزاری کلاس های نقاشی، خوشنویسی، سفال، آموزش قرآن (به صورت رایگان)، قصه گویی، شعر و داستان، نمایش خلاق ، نمایش فیلم های کودک و نوجوان و اردوهای تابستانی را از جمله فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در فصل تابستان عنوان کرد.

وی گفت: کلاس های ویژه تابستان کانون از اول تیر ماه آغاز می شود و تا پانزدهم شهریور ماه ادامه خواهند داشت.

کشف 660 فقره سرقت و دستگیری 49 متهم در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 660 فقره سرقت و دستگیری 49 متهم در دو ماهه ابتدایی امسال در استان خبر داد.

سردار کریم کشوری در تشریح اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع سرقت و بازتاب منفی آن در بین جامعه، پلیس استان با بکار گیری عوامل فنی و انسانی و اجرای طرح های مختلف و گسترده در استان خوشبختانه در دو ماهه گذشته در بحث کشفیات و برخورد با سارقان توفیقات خوب و قابل قبولی داشته است.

وی گفت: از اهم این کشفیات می توان به کشف پنج فقره سرقت مسلحانه، کشف هفت فقره قتل، کشف 175 فقره سرقت منزل، کشف 45 فقره کیف قاپی، کشف 38 فقره جیب بری و کش روزنی و کف 98 فقره سرقت سیم برق به ارزش دو میلیارد و 100 میلیون ریال اشاره کرد.

سردار کشوری افزود: در این خصوص 49 نفر دستگیر شده و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: تاکنون تعداد زیادی از مالباختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی بقیه افراد ادامه دارد.

سردار کشوری در ادامه به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت اشاره و تاکید کرد: باید سرقت در سطح استان کنترل گردد.

 

کد خبر 2302297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha