۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۴

به دلیل برنامه های مبارزه با دخانیات؛

وزیر بهداشت از قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد تقدیر کرد

وزیر بهداشت از قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد تقدیر کرد

وزیر بهداشت پس از مشارکت برخی از چهره های نامدار کشتی آزاد در برنامه های مبارزه با دخانیات از این قهرمانان تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی مشارکت جمعی از قهرمانان تیم های کشتی آزاد، فوتبال و تکواندو در برنامه های امسال وزارت بهداشت در راستای مبارزه با دخانیات و مشارکت در ساخت نماهنگ «زندگی عاری از دخانیات»، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت با ارسال تقدیرنامه ای از این قهرمانان قدردانی کرد.

بر این اساس متن تقدیرنامه وزیر بهداشت به این شرح است:

"آینده روشن این سرزمین و سلامت نسل امروز و فردای آن مدیون تلاش هایی است که برای ارتقای سطح سلامت جامعه صورت می گیرد. مشارکت موثر در زمینه برنامه های کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، نمونه بارزی از این تلاش ارزشمند است.
در آستانه روز جهانی بدون دخانیات سال 1393 و در راستای ترویج فرهنگ «زندگی عاری از دخانیات با خود مراقبتی» خدمات ارزشمند جنابعالی را در اجرای برنامه های کنترل و مبارزه ملی با دخانیات ارج نهاده و توفیق روزافزون شما را در خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم."

احسان لشگری، مسعود اسماعیل پور، سید احمد محمدی و محمدرضا آذر شکیب از جمله آزادکاران تیم ملی کشتی ایران بودند که در برنامه های مبارزه ملی با دخانیات با وزارت بهداشت مشارکت داشتند.
 

کد خبر 2302884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha