۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۵۲

مهدی شریفی در گفتگو با مهر:

فکر نمی‌کردم از تیم ملی خط بخورم/ فوتبالم تمام نشده، به آینده امیدوارم

فکر نمی‌کردم از تیم ملی خط بخورم/ فوتبالم تمام نشده، به آینده امیدوارم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم جوان تیم فوتبال سپاهان بعد از خط خوردنش از تیم ملی گفت: در دورانی که همراه با تیم ملی در اردو به سر می‌بردم، اصلاً به خط خوردن از تیم ملی فکر نمی‌کردم و در فکر لیست نبودم اما به هر حال هر کسی فرصت جام جهانی را از دست دهد، ناراحت می‌شود.

مهدی شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خط خوردنش از تیم ملی اظهار داشت: شرایط من اصلاً خوب نیست و هرکسی زنگ زده، گفته‌ام که برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. می‌دانستم امروز اسامی اعلام می‌شود و این مساله را به ما گفته بودند، خودم ظهر به سایت فدراسیون مراجعه کردم. وقتی دیدم اسامی را خواندن و دیدم نامم در فهرست نهایی قرار ندارد، بغضم گرفت.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بغض دارم و ناراحت هستم زیرا آرزوی هر بازیکنی است که در جام جهانی بازی کند. به هر حال خوشحال هستم تا آخرین لحظه با تیم ملی بودم اما شرایطی پیش آمد که نتوانم با تیم ملی باشم.

مهاجم جوان تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: من اصلا درباره اینکه بخواهم خط بخورم یا نخورم، فکر نمی‌کردم و اگر کسی بخواهد به فکر این باشد که خط بخورد یا نه، شرایطش خوب نمی‌شود. من در این فکرها نبودم و اصلاً در فکر لیست و اینها نبودم بلکه همه تلاشم را کردم و سعی کردم خودم را نشان دهم اما این تصمیمی است که سرمربی تیم ملی گرفته و امیدوارم که همه بازیکنانی که اکنون هستند، موفق باشند.

شریفی در ادامه بیان داشت: من آنها را دوست دارم و دعایشان می‌کنم؛ تاکنون به عنوان یک بازیکن در خدمت تیم ملی بودم و اکنون به عنوان هوادار در کنار آنها هستم و آنها را دعا می‌کنم.

وی افزود: به نظر خودم خوب کار کردم و همه تلاشم را کردم که خوب ظاهر شوم و به نظرم خط خوردنم دلیل بر آن نیست که بد بودم زیرا جوان هستم، فوتبالم هنوز تمام نشده و راه‌های زیادی دارم و امیدوارم جام جهانی و جام ملت‌ها بازی کنم اما به هر حال این هم برای خودش ناراحت کننده است

مهاجم جوان تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: از حالا تمرکزم را روی باشگاه می‌گذارم که بهتر ظاهر شوم، تنها می‌گویم جوان هستم و فرصت‌های زیادی دارم ولی هرکس باشد، ناراحت می‌شود. بنابراین امیدوارم فصل آینده بهتر کار کرده و برای باشگاه مثمرثمر باشم و مردم اصفهان را خوشحال کنم.

 

کد خبر 2302963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha