۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶

دیدارهای تدارکاتی؛

آلمان مقابل کامرون متوقف شد/ پیروزی بلژیک برابر سوئد

آلمان مقابل کامرون متوقف شد/ پیروزی بلژیک برابر سوئد

در دیدارهای تدارکاتی فوتبال که یکشنبه شب برگزار شد تیم‌های ملی آلمان و فرانسه برابر حریفان خود متوقف شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشگاه بروسیا پارک اشتادیون یکشنبه شب میزبان دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی آلمان و کامرون بود که در پایان برنده‌ای نداشت. ابتدا ساموئل اتوئو در دقیقه 62 دروازه میزبان را باز کرد اما آلمان‌ها با دو گلی که توماس مولر(66) و آندره شورله(71) وارد دروازه حریف کردند به این گل پاسخ دادند. این پایان کار نبود و اریک ماکزیم (78) گل دوم را کامرون را به ثمر رساند تا این بازی با تساوی خاتمه یابد.

تیم‌های فرانسه و پاراگوئه هم در ورزشگاه آلیانز ریورا برابر یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. هر دو گل این مسابقه در دقایق پایانی به ثمر رسید. گریزمان در دقیقه 80 خروس‌ها را پیش انداخت ولی پاراگوئه در دقیقه 90 با گلزنی کاسرس از شکست گریخت.

تیم پرستاره بلژیک در دیدار برابر سوئد با دو گل برنده شد تا از حال زنگ خطر را برای حریفان خود به صدا در آورد. لوکاکو (34) و ادین ازار (78) در این بازی برای بلژیک گلزنی کردند. این تیم دو بار هم تیر دروازه سوئد را به لرزه در آورد.

در دیگر بازی یکشنبه شب تیم ملی آمریکا مقابل ترکیه با حساب 2 بر یک برنده شد. فابیان جانسون (26) و کلینت دمپسی (52) گل‌های تیم ملی آمریکا را به ثمر رساندند. سلجوک اینان در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی برای ترکیه گلزنی کرد. تیم فاتح تریم که 6 بازی قبلی خود را برده بود، با این شکست نتوانست به رکورد 7 برد متوالی دست یابد.

کد خبر 2303364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha