۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰

همگام با انتخابات سوریه/

رئیس پارلمان سوریه: سوریها امروز با مشارکت در انتخابات همه بدخواهان سوریه را به وحشت می اندازند

رئیس پارلمان سوریه: سوریها امروز با مشارکت در انتخابات همه بدخواهان سوریه را به وحشت می اندازند

عزیمت برخی شهروندان سوری مقیم لبنان به مناطق مرزی برای شرکت در انتخابات، اظهارات رئیس پارلمان سوریه و مشارکت گسترده مردمی در روند رای گیری از جمله اخبار مربوط به برگزاری انتخابات سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دهها نفر از شهروندان سوری مقیم لبنان که هفته گذشته به دلیل استقبال گسترده از انتخابات و پایان یافتن زمان رأی گیری در این انتخابات نتوانستند مشارکت کنند، امروز با پای پیاده در حال حرکت به سمت نقاط مرزی سوریه و لبنان هستند تا رأی خود را به صندوقهایی که در مناطق مرزی اختصاص یافته است بیندازند.

سوریهای مقیم لبنان پیشتر خواهان برگزاری همزمان انتخابات در داخل سوریه و لبنان شده بودند.

شبکه المیادین با انتشار تصاویری از حوزه های اخذ رأی در مناطق مختلف سوریه از جمله دمشق، حلب و لاذقیه از مشارکت گسترده مردم در این انتخابات در ساعات اولیه برگزاری انتخابات خبر داد.

به گزارش این منبع خبری در لاذقیه حتی مجروحان ارتش نیز با وجود جراحت، در انتخابات شرکت کردند.

"جهاد اللحام"  رئیس پارلمان سوریه نیز هنگامی که رأی خود را در یک حوزه انتخاباتی در دمشق به صندوق می انداخت به خبرنگار شبکه المنار گفت: هفته گذشته سوریهای مقیم خارج از کشور با مشارکت گسترده در انتخابات نظر واقعی خود را در خصوص سوریه بیان و همه دنیا را شگفت زده کردند و امروز نیز مردم داخل سوریه نظر خود را اعلام می کنند و همه بدخواهان سوریه را به وحشت می اندازند و دموکراسی را جشن می گیرند.

 

کد خبر 2303517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha