۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰

زنگنه در گفتگو با مهر:

40 میلیون ریال صرف چاپ و انتشار تمبر یادبود داروسازی بایر افلاک شد

40 میلیون ریال صرف چاپ و انتشار تمبر یادبود داروسازی بایر افلاک شد

ازنا - خبرگزاری مهر: رئيس اداره پست شهرستان ازنا گفت: 40 میلیون ریال صرف چاپ و انتشار تمبر یادبود داروسازی بایر افلاک شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وجيه اله زنگنه پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهوری از کارخانجات داروسازیی بایرافلاک در گفتگو با مهر اظهار داشت: امروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری تمبر یادبود کارخانجات داروسازی بایر افلاک رونمایی شد.

وی عنوان کرد: برای طراحی، چاپ و انتشار تمبر یادبود کارخانجات داروسازی بایر افلاک اعتباری بالغ بر 40 میلیون ریال هزینه شده است.

رئيس اداره پست شهرستان ازنا یادآور شد: این تمبر در سراسر کشور به نام کارخانجات داروسازی بایر افلاک توزیع شده است.

بنابر این گزارش فاز نخست کارخانجات دارویی بایر افلاک صبح امروز دوشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری افتتاح شد و از تمبر یادبود این کارخانجات نیز رونمایی به عمل آمد.

کارخانجات دارویی بایر افلاک شهرستان ازنا که در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در حال احداث است مشتمل بر هفت کارخانه مختلف بوده که کارخانه تولید داروهای دامی آن با حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.

این کارخانجات دارویی که به عنوان بزرگترین کارخانه داروسازی کشور و خاورمیانه از آن یاد می شود یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های انجام شده در استان لرستان است که در صورت بهره برداری کامل از آن بخشی از معضل بیکاری نیز در شهرستان ازنا رفع خواهد شد.

فاز دامی کارخانه بایر افلاک در زمینی به مساحت 36 هزار متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی ازنا واقع شده و دارای هفت خط تولید داروهای دامی است که در صورت افتتاح تمامی خطوط 250 قلم داروی دامی تولید خواهد کرد.

در فاز دامی کارخانه داروسازی بایر افلاک 720 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که این حجم از سرمایه گذاری یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های انجام شده در استان لرستان است.

کد خبر 2303595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha