۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۱۴

باقری‌نیا در گفتگو با مهر:

یکشنبه با نفت مسجدسلیمان به توافق رسیدم/ هفته بعد تمرینات‌مان شروع می‌شود

یکشنبه با نفت مسجدسلیمان به توافق رسیدم/ هفته بعد تمرینات‌مان شروع می‌شود

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه روز گذشته با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده است، گفت: سعی می‌کنیم از شنبه هفته آینده و پس از جذب بازیکنان مورد نظر، تمرینات را شروع کنیم.

مجید باقری‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من اطلاع داشتم که جزو یکی از گزینه‌های هدایت تیم نفت هستم. چند روز پیش بود که مسئولان باشگاه با من تماس گرفتند و مذاکراتی را انجام دادیم. بعد از دو جلسه هم به توافق نهایی رسیدیم و روز یکشنبه هم قراردادمان را امضا کردیم!

وی درباره دلیل جدایی مجتبی تقوی از نفت مسجد سلیمان و مشکلاتی که برای فعالیت این مربی وجود دارد، تاکید کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم. تصورم این است که در روند مذاکرات تقوی با باشگاه مشکلی ایجاد شده است. گمان نمی‌کنم وی مشکل خاصی داشته باشد.

باقری نیا در پایان در خصوص اینکه برای فعالیتش در تیم نفت مسجد سلیمان استعلام گرفته شده است، گفت: بله، باشگاه این کار را کرده است. همانطور که می‌دانید هوشنگ نصیرزاده عضو هیات مدیره باشگاه است و او استعلام لازم را از فدراسیون گرفت.

کد خبر 2303663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha