۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۰۵

آیت الله علما:

جامعه مدیون جانبازان است/ خدمت رسانی به جانبازان افزایش یابد

جامعه مدیون جانبازان است/ خدمت رسانی به جانبازان افزایش یابد

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: امام جمعه کرمانشاه گفت: جانبازان و معلولان هشت سال دفاع مقدس، به نوعی سندهای زنده انقلاب و نظامند و همین بزرگواران هستند که ایران اسلامی را به دنیا می شناسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما، صبح دوشنبه با جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: جانبازان کسانی بودند که از جان خود برای سربلندی کشور و نظام اسلامی دریغ نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جانبازان و معلولان هشت سال دفاع مقدس، به نوعی سندهای زنده انقلاب و نظامند و همین بزرگواران هستند که ایران اسلامی را به دنیا می شناسانند.

آیت الله علما تاکید کرد: جانبازان برای استقلال و دموکراسی به معنای واقعی کلمه جان خود را فدا کردند، و امروز نیز این عزیزان علیرغم مشکلات جسمی که دارند، همانند کوه استوار ایستاده اند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: به نوعی جامعه مدیون جانبازان است و امروز ما نمی توانیم به هیچ وجه جواب این ایثارگریها و از خودگذشتگی این عزیزان را بدهیم.

گفتنی است که آیت الله علما در این نشست، با مسعود تیموری، جانباز 70 درصد، محمدحسین همتی، جانباز 50 درصد و همچنین حسن امیری از جانبازان 40 درصد دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 2303737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha