۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۰۶

قنبرپور در گفتگو با مهر:

می‌توانیم با شکست آذربایجان فینالیست شویم

می‌توانیم با شکست آذربایجان فینالیست شویم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران هدف اصلی‌ از حضور تیمش در تورنمنت آذربایجان را بالاتر رفتن تجربه بازیکنان و رسیدن به هماهنگی بهتر و پیشرفت بیشتر عنوان کرد و گفت: می‌توانیم با شکست دادن آذربایجان، به دیدار فینال تورنمنت "کاسپین کاپ" برسیم.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی‌های تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی تورنمنت فوتبال زیر 17 سال آذربایجان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: همانطور که می‌دانید دیدارهای نخست در هر تورنمنتی مهم است اما بازیکنان تیم نوجوانان در بازی اول برابر قرقیزستان، بسیار خوب بازی کردند و با تسلط بر زمین و جریان مسابقه، توانستند به پیروزی 3 بر صفر دست یافتند.

وی در مورد دیدار با تیم زیر 16 سال آذربایجان هم اینگونه توضیح داد: در آن مسابقه هرچند داوری به سود تیم میزبان بود اما با غیرت و تلاش بسیار بازیکنان توانستیم با نتیجه 4 بر صفر پیروز شده و به دیدار نیمه نهایی برسیم. خوشبختانه بازیکنان در آن بازی نکات مدنظر کادرفنی را به خوبی در زمین پیاده کرده و باعث موفقیت تیم شدند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان (زیر 16 سال) ایران همچنین در مورد دیدار تیمش با تیم زیر 17 سال آذربایجان در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات یادآور شد: اگر داوری مشکلی برای‌مان بوجود نیاورد، با صحبت‌هایی که با بازیکنان در تمرینات روزهای اخیر داشتیم، می‌توانیم با ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسند با شکست دادن دومین تیم از میزبان مسابقات، به دیدار فینال برسیم.

قنبرپور اضافه کرد: هرچند تیم آذربایجان از امکانات میزبانی سود می‌برد، اما تمام هدف‌مان این است که بازیکنان ابتدا یک بازی منطقی را از خود ارائه کرده و دستورات فنی را به خوبی در زمین پیاده کنند و پس از آن سعی در کسب پیروزی در این مسابقه داریم.

وی با تشکر از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان برای حضور تیم نوجوانان در تورنمنت آذربایجان، خاطرنشان کرد: دوست داشتیم در فینال با ژاپن و یا ازبکستان بازی کنیم زیرا تجربه خوبی بود اما این دو تیم نتوانستند در گروه خود صدرنشین شوند. البته آنها قطعا جزو تیم‌های مدعی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا هستند و ما هم به خوبی بازی‌های آنها را آنالیز کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان (زیر 16 سال) ایران در پایان گفت: هدف اصلی‌مان در این تورنمنت بالاتر رفتن تجربه بازیکنان و رسیدن به هماهنگی بهتر و پیشرفت بیشتر است اما در کنار این مسائل به کسب نتایج قابل قبول هم می‌اندیشیم. قطعا هرکس بیشتر تلاش کند، به موفقیت خواهد رسید.

تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و زیر 17 سال آذربایجان ساعت 16:30 دقیقه فردا سه‌شنبه و در مرحله نیمه نهایی تورنمنت فوتبال زیر 17 سال آذربایجان به مصاف همدیگر می‌روند. تیم‌های ترکیه و تاجیکستان برگزار کننده دیگر بازی این مرحله از رقابتها هستند.

کد خبر 2303897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha