۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۴۶

آقامحمدی مطرح کرد؛

معطلی 10 ساله نیروگاه های لرستان/ از شیب تند عزل و نصب ها در برخی ادارات راضی نیستیم

معطلی 10 ساله نیروگاه های لرستان/ از شیب تند عزل و نصب ها در برخی ادارات راضی نیستیم

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در لرستان هیچ نیروگاه برقی وجود ندارد، ادامه داد: طرح ایجاد دو نیروگاه در لرستان تصویب شده است که متاسفانه 10 سال است که هنوز کار اجرای آن صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم آقامحمدی ظهر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به اینکه مردم لرستان از سفرهای مسئولین به استان که به دنبالش مزرعه و محصولی نروید خاطره خوشی ندارند، اظهار داشت: این امر در ذهن تک تک مردم نقش بسته است که در سفرهای مسئولین وعده های خوب داده می شود ولی پشت سر آن کار انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه سفرهای مسئولین به لرستان تنها نتیجه اش تاسف بوده است، تصریح کرد: مسئولینی به لرستان آمدند و وعده های بسیار دادند و پس از مدتی گفتند تاسف می خورم که نتوانستم کاری برای لرستان انجام بدهم.

پروژه راه آهن لرستان باید به صورت جدی پیگری شود

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم سفر معاون اول رئیس جمهور یک سفر متمایز از سایر سفرهای مسئولین باشد، اظهار داشت: شروع دولت تدبیر و امید در لرستان با مهندس بازوند استاندار لرستان یک شروع امیدوار کننده بوده است.

آقامحمدی با بیان اینکه نمایندگان آنقدر از مشکلات مردم گفته اند که دیگر واکسینه شده اند، تصریح کرد: مهاجرت مردم لرستان به خاطر بیکاری، عدم تناسب بودجه با جمعیت لرستان، عدم بهره برداری مناسب از روان آب ها و ... از جمله مشکلات اساسی مردم لرستان است.

وی با اشاره به اینکه بحث ایجاد راه آهن در ابتدای نوجوانی من مطرح شده است، گفت: در حال حاضر پروژه اجرایی راه آهن دورود - خرم آباد شروع شده است و اگر پروژه راه آهن خرم آباد - خوزستان همزمان با آن شروع نشود لرستان از بن بست خارج نمی شود.

معطلی 10 ساله نیروگاههای لرستان

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه راه آهن باید به صورت جدی پیگری شود، تصریح کرد: در بحث پروژه های سد سازی نیز اگر وزارت نیرو با رویکردی که اکنون دارد پیش برود با مشکل مواجه خواهیم شد.

آقامحمدی با تاکید بر اینکه در لرستان هیچ نیروگاه برقی وجود ندارد، ادامه داد: طرح ایجاد دو نیروگاه در لرستان تصویب شده است که متاسفانه 10 سال است که هنوز کار اجرای آن صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه اگر بنیاد مستضعفین نمی تواند این طرح را اجرایی کند باید آن را واگذار کند، افزود: باید بسیاری از پروژه ها و کارخانه هایی که تعطیل شده اند دوباره شروع به کار کنند.

از شیب تند عزل و نصب ها در برخی ادارات راضی نیستیم

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همه ی ما دیدگاه سیاسی خود را داریم، اظهار داشت: همه ما دیدگاه سیاسی خود را داریم ولی باید با حفظ مواضع خود به اجرای کارها و پروژه ها کمک کنیم.

وی تصریح کرد: من که اصولگرا هستم هیچگاه اصلاح طلب نمی شوم و اصلاح طلب نیز هیچگاه اصولگرا نمی شود ولی باید همه ی ما به یک تعریف واحد و مشترک برای پیشرفت کشور برسیم.

آقامحمدی با تاکید بر اینکه یک رئیس جمهور فوقش هشت سال می ماند و اگر کاری انجام دهد برای مردم و نظام کرده است، افزود: حرکت دولت تدبیر در لرستان خوب بوده است و استانداری را برای ما فرستاده اید که دنبال کار است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یک وحدت خوب در لرستان وجود دارد و خواهش ما این است که دولت این دیدگاه خوب را در لرستان تایید کند، اظهار داشت: از شیب تند عزل و نصب ها در برخی ادارات راضی نیستیم.

آقامحمدی با بیان اینکه از شما می خواهیم موفقیت خود را در این بدانید که باید کار شود، تصریح کرد: من اصوالگرا قول می دهم که کمتر از شما کوشش نکنم.

وی با تاکید بر اینکه دیدگاه همه ی نمایندگان این است که باید در لرستان کار شود، افزود: باید جلوی تند روی ها و برخوردهای نامعقول را بگیرید.

کد خبر 2304021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha