۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۲۹

سفیدگران:

تكميل واحدهاي مسكن مهر خراسان شمالی در گرو تأمين آورده نقدي اعضاء است

تكميل واحدهاي مسكن مهر خراسان شمالی در گرو تأمين آورده نقدي اعضاء است

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اگر اعضاي شركت هاي تعاوني مسكن مهر استان براي تأمين آورده نقدي همکاری نکنند مسکن های مهر تا چند سال دیگر هم افتتاح نمی شوند.

مسعود سفيدگران كه چندي پيش گفته بود پرونده تمام واحدهای مسکونی نیمه کاره مهر در خراسان شمالي تا پایان سال 93 بسته می شود، اكنون در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار كرد كه تكميل واحدهاي مسكن مهر استان در گرو تأمين آورده نقدي اعضاي شركت ها است؛ در غير اين صورت اين واحدها تا چند سال ديگر نيز به بهره برداري نمي رسند.

تکمیل شدن تمام هفت هزار و 500 واحد مسکونی نیمه تمام مهر در استان تا پایان سال جاری پیش تر از سوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز مطرح شده بود اما بنا به گفته سفیدگران این وعده تنها در مورد واحدهای انبوه سازان به صورت حتمی عملی می شود و در مورد شرکت های تعاونی مسکن مهر؛ تحقق آن منوط به مشارکت اعضا است.

وی با اشاره به این که در مجموع 22 هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرستان های مختلف خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد تاکنون 15 هزار واحد به متقاضیان واگذار شده است، اضافه کرد: اکنون هفت هزار و 500 واحد مسکونی مهر در این استان با پیشرفت فیزیکی 75 تا 80 درصد در دست ساخت قرار دارد.

به گفته سفیدگران هیئت مدیره شرکت های تعاونی مسکن مهر نیمه تمام در خراسان شمالی باید اعضای شرکت را به تأمین آورده نقدی مجاب کنند تا بتوانند این واحدها را تا پایان سال تکمیل کنند در غیر این صورت با اتمام مدت قرارداد، اراضی از شرکت ها پس گرفته می شود.

وی عنوان کرد: مسکن مهر پروژه ای دولتی نیست و اگر اعضای شرکت برای تأمین آورده نقدی همکاری نکنند؛ هیئت مدیره بر اساس قانون می تواند پس از دو اخطار نسبت به حذف اعضا اقدام کند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همچنین در مورد تکمیل خدمات زیرساختی به مسکن های مهر نظیر آب، برق و گاز اظهار داشت که در حال حاضر قسمت های نیمه تمام مسکن مهر خراسان شمالی فاقد این خدمات هستند در حالی که هزینه انتقال خدمات مزبور به شرکت های مربوط پرداخت شده و آنها می باید هر چه سریع تر نسبت به انتقال این خدمات اقدام کنند.
 

کد خبر 2304191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha