۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰

دانیل رادکلیف خاکستر دوستش را به اهرام مصر می‌برد

دانیل رادکلیف خاکستر دوستش را به اهرام مصر می‌برد

کمپانی سونی حقوق فیلم کمدی جدید دانیل رادکلیف را در بازارهای بزرگ خارجی خریداری کرد و این فیلم بعد از معرفی اولیه‌اش در بازار فیلم کن در چندین بازار بین المللی دیگر نیز پیش‌فروش کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم کمدی جدید دانیل رادکلیف با عنوان «سرعت خود را خواهی دانست» در سراسر دنیا پیش‌فروش شده است. این فیلم که بر اساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته دیو ایگرز ساخته خواهد شد، حقوق پخش و فروش بین المللی اش را در بازارهای خارجی کشورهای کانادا، فرانسه، آلمان، ژاپن، ایتالیا، اسپانیا، استرالیا، روسیه، کره جنوبی و آمریکای لاتین به کمپانی سونی پیکچرز فروخته است. «سرعت خود را خواهی دانست» در منطقه های باقی مانده دیگر مانند بریتانیا و چین نیز توسط چند پخش کننده مختلف توزیع می شود.

بنیاد بین المللی فیلم این پروژه را برای اولین در بازار فیلم کن معرفی کرد. پیتر سولت فیلم «سرعت خود را خواهی دانست» را بر اساس فیلمنامه اقتباسی ولز تاور کارگردانی خواهد کرد. تیم پرل و مایکل بنارویا نیز تهیه کنندگان این فیلم هستند.

فیلم داستان زندگی دو دوست را دنبال می کند که به هیچ وجه به هم شباهتی ندارند اما می خواهند در سفری دو هفته‌ای، خاکستر دوست از دنیا رفته شان را به اهرام مصر برسانند. در میان راه، آن ها 32 هزار دلار پول بیمه ای را که از مرگ ناگوار دوستشان به دست آورده اند به آنهایی که به پول نیاز دارند می بخشند.

کریستین د گالگوس رییس بنیاد بین‌المللی فیلم که مسئول مذاکره با کمپانی های سونی و پخش کنندگان مستقل دیگر درباره این فیلم بود گفت: اینکه دنیل رادکلیف بپذیرد این نقش را در فیلم دیو ایگرز بازی کند بسیار مهم بود.

دانیل رادکلیف سه پروژه در مرحله پیش تولید برای اکران در سال 2015 در دست دارد. این ستاره انگلیسی در نقش آفرینی بعدی سینمایی‌اش نقش واشنگتن روبلینیگ مهندسی که نقشی اساسی در ساخت پل بروکلین داشت بازی می کند. این فیلم که «پل بروکلین» نام دارد توسط داگلاس مک گرات کارگردانی خواهد شد.

فیلم بعدی او که در مرحله پیش تولید است یک فیلم جنایی با عنوان «فساد توکیو» است که آنتونی مندلر، کارگردان موزیک ویدیوها و فیلم های تبلیغاتی مختلف، آن را با اقتباس از خاطرات یک روزنامه نگار به نام جیک ادلستین در کتابی نوشته جی. تی. راجرز می‌سازد. او همچنین قرار است به زودی کارش را روی برداشت جدید «فرانکنشتاین» از پل مک گیگان شروع کند.

دانیل رادکلیف ستاره مجموعه فیلم های هری پاتر وارد نمایش های برادوی نیز شده است.

 

کد خبر 2304351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha