۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۰

ایمانی:

امام خمینی(ره) الگوی ماندگار انقلاب اسلامی و خیزش های جهانی است

امام خمینی(ره) الگوی ماندگار انقلاب اسلامی و خیزش های جهانی است

میامی- خبرگزاری مهر: معاون فرماندار شهرستان میامی با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خمینی(ره) الگوی ماندگار انقلاب اسلامی و خیزش های جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ایمانی صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان میامی در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به جایگاه والای امام راحل(ره) افزود: شخصیت امام راحل چنان عظمت و بزرگی داشت که بعد از گذشت سال ها از رحلت جانگدازش هنوز الگوی ماندگار انقلاب اسلامی و خیزش های جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران روحی الهی در کالبد ملت ما دمید و جان تازه ای به آن بخشید خاطر نشان کرد: این جان تازه، مردم را به تلاش و مجاهدت وا داشت تا بالاخره ایران ما از ظلمت و تاریکی به سوی نورانیت سوق داده شد.

معاون فرماندار شهرستان میامی با یادآوری این مطلب که امام خمینی (ره) از تمام سرمایه خود از جمله فرزندانش برای به ثمر رسیدن انقلاب مایه گذاشت و توانست این انقلاب و اسلام را به دنیا بشناساند تصریح کرد: او با طلوعش هزاران چشمه نور در زندگی ملت ایران به جوشش در آورد.

ایمانی با تاکید بر این که ملت ایران به امام و آرمان های والای او مدیون هستند و با جان و دل از دستاوردهایش دفاع خواهند کرد اذعان داشت: امام خمینی(ره) به تکلیف خود عمل کرد و با هدف اصلی خود که ایمان به خدا بود این انقلاب را به پیروزی رساند.

وی در پایان یادآور شد: امروز برهمه لازم است تا قدردان انقلاب اسلامی باشند و نام و یاد امام راحل(ره) را در همه دوران زنده نگاه دارند.

کد خبر 2304673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha