۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۲۹

رحیمی:

امام خمینی (ره) اختصاص به دوره ای خاص از تاریخ ندارد

امام خمینی (ره) اختصاص به دوره ای خاص از تاریخ ندارد

میامی – خبرگزاری مهر: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میامی با بیان این مطلب که امام خمینی (ره) مختص به دوره ای خاص از تاریخ نیست گفت: اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باید در همه عصرها و زمان ها به مردم انتقال داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سمانه رحیمی بعد از ظهر چهار شنبه در جمع بانوان تاثیر گذار و فرهیخته شهرستان میامی در سالن جلسات شهرداری این شهر، انتقال اندیشه های امام در تمام دوران را عامل زنده ماندن انقلاب اسلامی دانست و افزود: دنیا متحیر اندیشه های ناب پیر جماران است.

وی خاطر نشان کرد: امروز، با فراگیر شدن ظلم و جور ابر قدرتهای جهان، کشورهای تشنه آزای و انقلاب، به اندیشه های امام راحل (ره) برای پیروزی نیازمندند.

عضو کمیسیون بانوان شهرداری میامی یکی از مهمترین ثمرات انقلاب امام خمینی (ره) را ایجاد زمینه ای برای بیداری اسلامی دانست و افزود: بر این اساس است که دشمنان از برگزاری مراسم گرامیداشتیاد و خاطره آن بزرگوار ترس دارند.

رحیمی با تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی امام راحل و انتقال آن به نسل جوان امروز، گفت: پیروی از ولی فقیه به عنوان نائب امام زمان مهمترین ثمره انقلاب امام خمینی بود که باید حفظ شود.

وی در خاتمه تصریح کرد: برگزاری همایش ها،جلسات،فراخوان ها و ... باید در راستای توسعه و تحقق تفکر و اندیشه ناب امام که نشات گرفته از اهل بیت(ع) بود در میان نسل جوان جامعه باشد.
 

کد خبر 2305090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha