۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹

بیگلری:

کاهش دغدغه های درمانی بیماران هدف مجمع داوطلبانه سازمان نظام پزشکی است

کاهش دغدغه های درمانی بیماران هدف مجمع داوطلبانه سازمان نظام پزشکی است

زنجان -خبرگزاری مهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: حرکت خیرخواهانه تیم پزشکی درکاهش دغدغه های درمانی بیماران نیازمند بسیار موثر است و از مهمترین اهداف مجمع داوطلبانه درمانگر سازمان نظام پزشکی در نقاط محروم است.

علیرضا بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در حاشیه اردوی تیم پزشکی اعزامی از تهران به شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه مجمع داوطلبان درمانگر تحت نظر سازمان نظام پزشکی کشور فعالیت می کنند، افزود: در این راستا این مجمع به صورت داوطلبانه برای انجام خدمات درمانی و انجام عمل های جراحی رایگان به نقاط محروم سراسر کشور سفر می کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزیهای انجام گرفته فعالیت این مجمع در  بیمارستان امیر المومنین شهرستان خدابنده استان زنجان از روزچهارشنبه آغاز و تا روز جمعه به مدت سه روز ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در مجمع داوطلبانه درمانگر بیش از 15 نفر متخصص برجشته کشور در رشته های حلق، بینی، چشم، گوش ، جراحی و داخلی و رشته های درمانی فعالیت می کنند و خدمات رایگان یه بیماران ارائه می دهند.

بیگلری تاکید کرد: ارجاع بیماران نیازمند مشکل دار برای انجام عمل های سخت به مراکز پیشرفته و آشنایی تیم متخصصان با وضعیت بیماری های این منطقه از دیگراهداف فعالیت های این مجمع است.

وی تصریح کرد: هدف از کار این تیم پزشکی این است متخصصانی که در مرکز تهران مشغول به فعالیت هستند خدمات خود را در مناطق دور دست هم ارائه بدهند و بیماران در مناطق محروم از این خدمات استفاده کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اجرای این طرح توسط مجمع داوطلبان درمانگر همزمان با طرح تحول نظام سلامت برکات خوبی را به دنبال دارد.


 

کد خبر 2305220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha