۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۰۶

کلنگ حوزه علمیه خواهران آشتیان به زمین زده شد

کلنگ حوزه علمیه خواهران آشتیان به زمین زده شد

آشتیان- خبرگزاری مهر: کلنگ ساخت حوزه علمیه خواهران شهرستان آشتیان در زمینی به مساحت چهار هزار و 300 متر مربع شروع به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس حوزه علمیه خواهران شهرستان آشتیان صبح جمعه در این مراسم گفت: با برنامه ریزی های انجام شده این مرکز تا آذر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

حجت الاسلام محمد رضا آشتیانی افزود: این حوزه علمیه با نام امام خمینی (ره) و به مرکزیت شهرستان آشتیان آغاز به کار می کند و شهرستان های تفرش، کمیجان، فراهان و شهر میلاجرد را نیز پوشش خواهد داد.

رئیس حوزه علمیه خواهران شهرستان آشتیان اضافه کرد: هم اکنون این حوزه علمیه دارای 50 طلبه خواهر می باشد که در ساختمان قدیم این حوزه به کار تحصیل مشغول هستند.

وی ادامه داد: با راه اندازی فاز اول ساختمان جدید حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان آشتیان ظرفیت این حوزه به 400 نفر نیز می رسد.

حجت الاسلام آشتیانی بیان کرد: این مجتمع حوزوی در زمینی به مساحت چهار هزار و 300 متر مربع شروع به ساخت می شود و در ادامه به یک هکتار نیز می رسد.

وی اعتبار اولیه این پروژه را دو میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای ساخت کامل این مجتمع از سوی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی بودجه بیشتری تخصیص یافته است و امیدواریم با کمک خیرین به نام این شهرستان این پروژه هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.
 

کد خبر 2305573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha