۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

مشکل فولاد برای بازی با تراکتور، اسکان است/ نتوانستیم رضایت امجد را بگیریم

مشکل فولاد برای بازی با تراکتور، اسکان است/ نتوانستیم رضایت امجد را بگیریم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان بزرگترین مشکل این تیم برای دیدار با تراکتورسازی در هفته نخست لیگ برتر را پیدا نکردن محل اسکان و اقامت در تبریز عنوان کرد.

حسین ابن‌قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار هفته نخست فولاد با تراکتورسازی تبریز در چهاردهمین دوره لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکل‌مان این است که جایی برای اسکان تیم در تبریز پیدا نکردیم.

وی افزود: نمی‌دانم قرار است در آن مقطع چه مسابقاتی در تبریز برگزار شود که هیچ هتلی جا ندارد. تا این لحظه از هتل 5 ستاره تا هتل آپارتمان جایی را برای اقامت تیم پیدا نکردیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین اضافه کرد: بازی حساسی در هفته نخست برابر تراکتورسازی پیش رو داریم و امیدوارم هرچه زودتر این مشکل‌مان حل شده تا بازیکنان تمام تمرکز خود را روی موفقیت در آن مسابقه بگذارند.

وی در مورد عملکرد ضعیف فولادخوزستان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، اظهار کرد: سعی کردیم بازیکنان خوبی را جایگزین نفرات جدا شده کنیم. البته از جذب دروازه‌بان خارجی منصرف شدیم ولی به فکر جذب مهاجم خارجی هستیم که امیدوارم بزودی این اتفاق رخ دهد.

ابن‌قاسم در پایان در مورد عدم توافق با امجد راضی مهاجم عراقی گفت: متاسفانه نتوانستیم رضایت‌نامه او را از باشگاه اربیل دریافت کنیم و به همین دلیل حضورش در فولاد منتفی شد.

کد خبر 2305649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha