۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴

لیگ جهانی والیبال 2014؛

سعید معروف: باید یاد بگیریم که بازی تا سوت پایان ادامه دارد

سعید معروف: باید یاد بگیریم که بازی تا سوت پایان ادامه دارد

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با اشاره به شکست برابر برزیل گفت: باید یاد بگیریم که مسابقه تا زده شدن سوت پایان بازی از سوی داور ادامه دارد و بازی را رها نکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر،  سعید معروف پس از شکست سه بر دو تیم ملی والیبال کشورمان مقابل برزیل اظهار داشت: هر پنج ست این مسابقه با فاصله دو امتیاز به پایان رسید و بازی به قدری پایاپای بود که هر دو تیم می‌توانستند با نتیجه سه بر صفر پیروز شوند.

وی ادامه داد: طبیعی است که برزیل در امتیازات حساس نه تنها از ما بلکه از همه تیم‌های جهان بهتر بازی کند و اوج کار ما در دو ستی که پیروز شدیم این بود که در امتیازات پایانی بهتر از برزیل کار کردیم.

معروف خاطرنشان کرد: معمولا زمانی که با تیم‌های بزرگ‌تر بازی می کردیم امتیازات حساس به حریف می‌رسید اما در بازی مقابل برزیل در دو ست این رویه را تغییر دادیم. همه فکر می‌کردند بازی با پیروزی ما به پایان می‌رسد اما باید یاد بگیریم که والیبال تا سوت پایان ادامه دارد و تا زمانی که داور اعلام نکرده، بازی را رها نکنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: پس از دو شکست مقابل ایتالیا خیلی سخت بود که به شرایط ایده‌آل برسیم اما در بازی با برزیل بازی خوبی ارائه کردیم. امیدوارم در بازی دوم با دست پر از میدان خارج شویم تا در مسابقاتی که در تهران داریم با خیال راحت‌تر و استرس کمتری بازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در برزیل از تیم‌های والیبال و فوتبال توقع بالایی دارند و با توجه به شکست‌هایی که این تیم در دیدارهای قبلی لیگ جهانی داشت فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی وارد می‌شد.

وی افزود: این مسئله باعث می‌شود که برزیل در دیدارهای خارج از خانه بهتر از دیدارهای خانگی بازی کند. این تیم در مسابقه امروز هم برزیل همیشگی نبود و اشتباهات بچگانه‌ای داشتند که هیچوقت از برزیلی‌ها سر نمی‌زند. این شرایط در تیم برزیل فرصت خوبی برای ما محسوب می‌شود که بتوانیم از آن استفاده کنیم و حداقل یک پیروزی به دست بیاوریم.

کد خبر 2305723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha