۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۳۱

لیگ جهانی والیبال 2014؛

آرمین تشکری: کسب یک امتیاز در خانه برزیل نتیجه خوبی است

آرمین تشکری: کسب یک امتیاز در خانه برزیل نتیجه خوبی است

دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: کسب یک امتیاز مقابل تیم قدرتمندی مثل برزیل آن هم در خانه حریف، نتیجه خوبی برای ما محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، آرمین تشکری پس از شکست سه بر دو تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل اظهار داشت: برزیل تیم بزرگی است و نمی‌توانیم توقع داشته باشیم به راحتی مقابل تیمی که سابقه قهرمانی در المپیک و جهان را دارد به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: زحمت زیادی کشیدیم که به پیروزی برسیم و فکر می‌کنم نسبت به دو مسابقه مقابل ایتالیا هم بازی بهتری ارائه کردیم اما اشتباهات جزئی باعث شد شکست بخوریم. بازی بسیار نزدیک بود و هر پنج ست با اختلاف دو امتیاز میان دو تیم به پایان رسید. بازی به حدی نزدیک و حساس بود که حتی تیم بزرگی مانند برزیل هم دچار اشتباه می‌شد.

این بازیکن سرعتی تاکید کرد: می‌توانستیم برزیل را شکست بدهیم اما همین که در خانه حریف به یک امتیاز دست پیدا کردیم هم نتیجه خوبی برای ما بود.

تشکری اظهار داشت: هر گاه سرمربی به من اعتماد کند و فرصت حضور در میدان را داشته باشم با تمام توان بازی خواهم کرد. باید به نظر کواچ احترام بگذاریم چون هم بازیکن بزرگی بوده و هم سرمربی بزرگی است و مطمئنا شرایط بازیکنان را به خوبی می‌داند.

وی درباره عملکردش در بازی مقابل برزیل گفت: می‌توانستم از این بهتر بازی کنم.

کد خبر 2305745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha