۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۰۴

526 فیلم از سینمای ایران به بخش رقابتی جشنواره مقاومت رسید

526 فیلم از سینمای ایران به بخش رقابتی جشنواره مقاومت رسید

526 فیلم در بخش های مختلف سینمای ایران به غیر از شمارش آثار در بخش جلوگاه نور به سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، 526 فیلم در بخش های مختلف سینمای ایران به غیر از شمارش آثار در بخش جلوگاه نور به سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ارسال شده و از این تعداد 26 عنوان فیلم سینمایی، 30 عنوان فیلم ویدیویی، 171 عنوان فیلم کوتاه و 299 عنوان فیلم مستند به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

در بخش سینمای ایران که شامل فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه داستانی، مستند، ویژه و بخش جلوه گاه نور و بخش های جنبی می شود، در بخش فیلم های سینمایی رقابت برای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن و بهترین جلوه­ های ویژه و در بخش سینمایی ویدیویی رقابت برای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه صورت می گیرد. این در حالی است که در دو بخش فیلم های کوتاه داستانی و مستند سه مقام برتر معرفی خواهد شد.

بخش جلوگاه­ نور نیز شامل کلیه آثاری می شود که با موضوعات بخش جلوه­‌گاه نور تولید شده باشند و می ­توانند در پنج بخش مسابقه فیلم های مستند، کوتاه داستانی، فیلمنامه کوتاه داستانی، پویانمایی و نماهنگ شرکت کنند.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی درنظر دارد سیزدهمین جشنواره بین­ المللی فیلم مقاومت را در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین­ الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران، نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی برگزار کند.



 

کد خبر 2306221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha