۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴

زمانی در گفتگو با مهر:

سپک تاکرا به رشته‌ای موفق در بین بانوان قمی تبدیل شده است

سپک تاکرا به رشته‌ای موفق در بین بانوان قمی تبدیل شده است

قم - خبرگزاری مهر: نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قم گفت: با توجه به موفقیت های کسب شده در سال های اخیر، سپک تاکرا به عنوان رشته ای موفق در بین بانوان قمی تبدیل شده است.

ندا زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: سپک تاکرا در کنار رشته هایی همچون طناب کشی، سافت بال، راگبی، دارت فوتبال دستی و چند رشته ورزشی دیگر که زیر مجموعه هیئت انجمن های ورزشی هستند در بخش بانوان از توانمندی و استعدادهای خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: سعی کرده ایم که سپک تاکرا بانوان قم در رویدادها و مسابقاتی که طبق تقویم انجمن سپک تاکرا فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار می شود حضور مستمر و موفقی داشته باشد، هر چند با محدودیت هایی نیز گاها از نظر مالی مواجه هستیم.

نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قم در ادامه به آخرین موفقیت بانوان فعال در رشته ورزشی سپک تاکرا قم اشاره کرد و بیان داشت: بانوان قمی در رقابت های سپک تاکرای جایزه بزرگ بانوان کشور که حدود 5 ماه قبل با عنوان جام فجر برگزار شد یکی از تیم های موفق شرکت کننده بودند.

وی یاد آور شد: رقابت های سپک تاکرای جایزه بزرگ جام فجر با قهرمانی تیم بانوان  گیلان به کار خود خاتمه داد در حالی که در این رقابت ها بانوان عضو تیم اعزامی سپک تاکرا استان قم بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت رتبه سوم را کسب کردند.

زمانی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجمن سپک تاکرا فدراسیون انجمن های ورزشی کشورمان، این مسابقات با همکاری انجمن سپک تاکرا و کمیته سپک تاکرای استان تهران در مجموعه ورزشی الزهرا برگزار شد و در نهایت گیلانی ها به عنوان قهرمانی دست یافتند.

وی در ادامه عنوان داشت: با تلاش هایی که از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات برای هرچه بهتر برگزار شدن رقابت های جایزه بزرگ فجر صورت گرفت، مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و تیم ها با تمام توان خود در آن حضور پیدا کرده بودند.

نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قم افزود: اسامی تیم های اول تا پنجم در حالی مشخص شد که تیم گیلان به عنوان قهرمان موفق به کسب جایزه پنج میلیون ریالی شد، تیم مرکزی به عنوان نایب قهرمان این جام جایزه چهار میلیون و دویست هزار ریالی را به دست آورد و تیم قم با کسب رتبه سوم توانست به جایزه دو میلیون و پانصد هزار ریالی دست یابد، ضمن اینکه تیم تهران (الف) با کسب مقام چهارم جایزه یک میلیون و چهارصد هزار ریالی گرفت.
 

کد خبر 2306784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha