۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶

دستیار کی‌روش مطرح کرد:

بازی با ترینیداد انتظارات ما را برآورده کرد

بازی با ترینیداد انتظارات ما را برآورده کرد

کمک مربی تیم ملی ایران بازی دوستانه برابر ترینیداد و توباگو را مهم تلقی کرد و گفت این دیدار، انتظارات مربیان را برآورده کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته موفق شد با دو گل احسان حاج صفی و رضا قوچان نژاد در دیداری دوستانه که در سائوپائولو برگزار شد از سد ترینیداد و توباگو بگذرد.

ایران در سه بازی قبلی خود در اردوی اتریش به ترتیب مقابل بلاروس، مونته نگرو و آنگولا به تساوی دست پیدا کرده بود. این نخستین پیروزی ایران از بازی با کویت در مقدماتی جام جهانی در ماه مارس به حساب می آید.

"کارلوس کی‌روش"، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان این دیدار حاضر به مصاحبه با رسانه‌ها نشد. "اوسیانو کروز"، دستیار پرتغالی وی، در خصوص این بازی گفت: این مسابقه توانست انتظارات ما را برآورده کند. ما برای نخستین مسابقه خود مقابل نیجریه در رقابتهای جام جهانی آماده می‎شویم. روند آماده‌سازی تیم ما در آفریقای جنوبی آغاز شد و تا امروز ادامه پیدا کرده است. اکنون فکر و ذکر ما بازی با نیجریه است.

اوسیانو در ادامه گفت: بردن همیشه مهم است. پیروزی همیشه باعث ایجاد فرهنگ بردن می‌شود. این موضوع فقط با کسب نتایجی اینچنین روی می‌دهد. بازیکنان ما بدن و روح خود را در این بازی آزاد کردند و با یک لبخند کار خود را کامل کردند.

تیم ملی ایران در گروه F رقابتهای جام جهانی با نیجریه، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین همگروه است.

کد خبر 2307457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha