۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰

پینگ‌پنگ‌بازان ایران از حضور در طرح توسعه جهانی بازماندند

پینگ‌پنگ‌بازان ایران از حضور در طرح توسعه جهانی بازماندند

دو بازیکنی که قرار بود به نمایندگی از ایران در اردوی استعدادیابی فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز به نام "طرح توسعه جهانی" شرکت کنند به دلیل صادر نشدن روادید از حضور در این اردو بازماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز (ITTF) هر ساله برگزار کننده اردوی تمرینی با نام "طرح توسعه جهانی" است که زیر نظر مربیان این فدراسیون و با حضور بازیکنان کشورهای مختلف در هر دو بخش پسران و دختران و به منظور استعدادیابی برگزار می‌شود.

کشور اسلوونی امسال میزبان این اردوی تمرینی است که از امروز (دوشنبه 19 خردادماه) آغاز شده و تا 25 خردادماه ادامه خواهد داشت.

قرار بود آریا امیری و کیمیا رستمی همراه با مربیان خود یعنی صمد تدبیری و مهناز رجبی به عنوان نمایندگان ایران در این دوره طرح توسعه جهانی شرکت کنند اما تا امروز که روز آغاز این طرح است، ویزای این بازیکنان برای سفر به اسلوونی صادر نشد به همین دلیل پینگ‌پنگ‌بازان نوجوان ایران با وجود ثبت‌نام اولیه از حضور در این اردوی استعدادیابی بازماندند.

سال گذشته احمدیان به عنوان تنها نماینده ایران در طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز شرکت کرد. این بازیکن برای حضور در مرحله دوم این طرح نیز انتخاب شد اما به دلیل اینکه آمریکا میزبان این مرحله بود موفق به حضور در آن نشد.

کد خبر 2307550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha