۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۳۰

گزارش تمرین دوشنبه پرسپولیس؛

غیبت پنجعلی و تاخیر دایی و صادقیان/ تمرین سنگین و کم آوردن بازیکنان

غیبت پنجعلی و تاخیر دایی و صادقیان/ تمرین سنگین و کم آوردن بازیکنان

تمرین صبح امروز پرسپولیس در حالی در غیاب سرپرست این تیم برگزار شد که به بازیکنان به علت سنگینی تمرین فشار زیادی وارد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین جلسه تمرینی امروز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در حضور 13 بازیکن و در غیاب محمد پنجعلی، سرپرست و 4 بازیکن از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه درفشی فر تهران برگزار شد.

در این تمرین سوشا مکانی به دلیل سفر به اهواز جهت جمع کردن وسایل و تسویه حساب با باشگاه فولاد حضور نداشت اما قرار است از چهارشنبه در تمرینات شرکت کنند.

محسن بنگر، محمد عباس‌زاده، افشین اسماعیل‌زاده، میثم حسینی، حمید علی عسگر، مهدوی دغاغله، مهرداد کفشگری و مهدی طارمی از چهره‌های شاخص حاضر در این تمرین بودند. البته پیام صادقیان هم که با تاخیر  20 دقیقه‌ای در محل تمرین حاضر شده بود به صورت اختصاصی تمرین کرد.

علی دایی که با چند دقیقه تاخیر در محل تمرین حضور یافته بود در ابتدا با مولایی بدنساز تیم صحبت کرد و پس برنامه تمرینات تیم را زیر نظر گرفت.

تمرین با 15 دقیقه دویدن دور زمین زیر نظر مولایی آغاز شد و بازیکنان در ادامه به همراه برنامه‌های سرعتی- استقامتی  را انجام دادند. همچنین از امروز صبح کار با توپ آغاز شد و بازیکنان برای دقایقی کارهای تاکتیکی انجام دادیم.

تمرین امروز آنقدر سنگین بود که بازیکنان در پایان برنامه‌های آماده سازی دیگر نای راه رفتن نداشتند و یکی دو نفر آنها روی زمین نشستند. گرمای هوا هم مزید بر علت شده بود تا به بازیکنان فشار زیادی وارد شود.

میلاد کمندانی، فرشاد قاسمی و محمدحسین کنعانی به علت حضور در تمرینات تیم امید و امید عالیشاه از چهره‌های غایب در تمرین امروز بودند.

در تمرین امروز شایعات مختلفی در خصوص جذب بازیکنان جدید در پرسپولیس مطرح شد که حتی این خبر درز کرد که قرار است رضا نوروزی به باشگاه پرسپولیس برود و با مدیران باشگاه مذاکره کند.

همچنین طبق برنامه اعلام شده به نظر می رسد بازیکنان فردا به مجموعه انقلاب بروند و تست آمادگی جسمانی بدهند.

کد خبر 2307654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha