۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۲۶

تویسرکانی:

دستگاه قضایی با نگاه تحول گرایانه بدنبال اصلاح وضعیت کشور است

دستگاه قضایی با نگاه تحول گرایانه بدنبال اصلاح وضعیت کشور است

سنندج-خبرگزاری مهر: معاون رئیس قوه قضاییه گفت: مجموعه دستگاه قضایی با نگاه تحول گرایانه به دنبال اصلاح وضعیت موجود کشوربا هدف کسب رضایت بیشتر مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد تویسرکانی ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای قضایی کردستان که در سالن جلسات اداره کل دادگستری استان تشکیل شد، با بیان اینکه امر قضا و قضاوت  خیطر و دشوار است، گفت: تاثیر تصمیمات قضایی بر سایر امور در جامعه کاملا مشهود و محسوس است.

وی لازمه مدیریت صحیح را توجه به تمامی ابعاد مختلف امور اعم از فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی خواند و عنوان کرد: داشتن نگاه عالمانه و تحول گرایانه و متناسب با شرایط جامعه منجر به کسب توفیقات مختلف در عرصه ها و حوزه های متفاوت می شود.

وی بر آسیب شناسی موضوعات و حوادث و رویدادهای گوناگون جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: با آسیب شناسی خلاء های موجود در عرصه آموزش و پیشگیری و سایر حوزه ها مشخص می شود لذا توجه به این امر مهم ضروری است.

معاون رئیس قوه قضاییه با اشاره به ناآرمی ها و نزاع ها و درگیری هایی که در کشورهای همسایه ایران وجود دارد، بیان کرد: اکنون کشور ما با توطئه های دشمنان اسلام و دنیای استکبار مواجه است لذا در این مسیر آنچه موجب ناکامی دشمنان خواهد شد، هوشیاری مسئولان و مدیران است.

تویسرکانی بیان کرد: رهبری های داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری موجب شده تاکنون استکبار جهانی نتواند نقشه های خود را در ایران اسلامی عملی کند.

وی ادامه داد: بطور قطع تفاهمات و تعاملات ما بین دستگاه های اجرایی و هوشیاری مدیران، کشور را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه می کند.

وی اظهارداشت: تصمیم گیری مدیران متناسب با شرایط و اوضاع و احوال کشور مانع از سوء استفاده دشمنان می شود.

معاون رئیس قوه قضاییه افزود: مجموعه دستگاه قضایی با نگاه تحول گرایانه به دنبال اصلاح وضعیت موجود کشوربا هدف کسب رضایت بیشتر مردم است.

تویسرکانی عنوان کرد: برمبنای آموزه های دینی و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری  و تاکیدات رئیس قوه قضاییه باید درجهت تامین رضایت مردم و خدمت رسانی به آنها گام برداشته شود تا مردم دستگاه قضایی را مرجع و پناهگاه خود بدانند.

کد خبر 2307746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha