۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۸

حجت الاسلام موسوی به مهر خبر داد:

اعزام 300 مبلغ ویژه نیمه شعبان/ جشن‌های نیمه شعبان همراه با بصیرت افزایی باشد

اعزام 300 مبلغ ویژه نیمه شعبان/ جشن‌های نیمه شعبان همراه با بصیرت افزایی باشد

قم - خبرگزاری مهر: مدیرکل امور مبلغین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 300 مبلغ ویژه نیمه شعبان به سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین غلام‌عباس موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعزام مبلغ ویژه نیمه شعبان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در ایام نیمه شعبان برنامه ریزی برای اعزام مبلغ ویژه این ایام انجام داده و ثبت نام از 13 خرداد آغاز و تا 19 خرداد انجام شد.

مدیرکل امور مبلغین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه مبلغین باید برای ثبت نام به سامانه سمتا مراجعه کنند بیان داشت: مدت تبلیغ مبلغین چهار روزه بوده و از 20 خرداد تا 23 خرداد نیز مدت اعزام است.

وی به برنامه های مبلغین در این ایام اشاره و گفت: تبیین سیره و شخصیت امام زمان (عج)، نشانه های حکومت مهدوی، نشانه های انسان منتظر، ویژگی امام زمان (عج)، ویژگی های انسان منتظر، شیعه و ولایت مداری مهدوی در عصر غیبت،تکالیف مومنین در عصر غیبت، تبیین ولایت فقیه به عنوان مدل حکومتی مقدمه ساز حکومت مهدوی از جمله مسائلی است که مبلغان باید بدان توجه داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی حکومت مهدوی و امام زمان (عج)، حکومت مهدوی و الگو سازی و نجات بخشی برای بشریت، تببین و پاسخگویی به شبهاتی که در ذهن جوانان است را از دیگر مسائل مورد توجه مبلغان عنوان کرد.

وی به ساماندهی اعیاد نیمه شعبان نیز اشاره و بیان داشت: مشاوره و برگزاری مراسم پرسش و پاسخ، برگزاری حلقه‌های معرفت و معرفت افزایی و جهت دهی، بصیرت افزایی در جشن های نیمه شعبان نیز از سوی مبلغین از برنامه هایی است که در مدت تبلیغ باید از سوی مبلغین برگزار شود.

مدیرکل امور مبلغین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: تکایا و مساجد و متولیات برگزاری جشن های نیمه شعبان باید به این نکته توجه کنند که جشن نیمه شعبان تنها به پخش شیرینی و چراغانی نیست و باید جهت بصیرت افزایی جوانان باشد.

وی ادامه داد: پس از پایان ثبت نام و بررسی‌های لازم 300 نفر از مبلغ و مبلغه‌های ثبت نام کننده در سامانه سمتا به مناطق مورد نظر اعزام می‌شوند.

 

کد خبر 2307811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha