۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۵۹

برای حضور در رقابتهای جهانی برگزار شد؛

رویارویی آزادکاران گرجستانی برای کسب دوبنده تیم ملی

رویارویی آزادکاران گرجستانی برای کسب دوبنده تیم ملی

رقابتهای کشتی قهرمانی گرجستان برای شناخت مدعیان حضور در تیم ملی این کشور در رقابتهای جهانی ازبکستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهمترین اتفاق این مسابقات در وزن 120 کیلوگرم رخ داد که "گئورگی ساکادیلیدزه" با شکست تمامی رقبا از جمله گنو پتریاشویلی کشتی‌گیر جوان و مطرح این کشور، قهرمان شد. در این وزن دیوید مودزمانشویلی نایب قهرمان المپیک 2012 لندن از دور رقابتها کنار رفت تا به نوعی باعث ناراحتی کورتانیدزه رئیس فدراسیون کشتی گرجستان شود.

در سنگین وزن نیز بریانیدزه دارنده مدال برنز جهان در سال 2010 میلادی پس از مدتها دوری از میادین کشتی به جمع مدعیان پیوست و در نهایت سوم شد.

دیگر حادثه مهم این رقابتها در وزن 86 کیلوگرم رخ داد که طی آن داتو مارساگیشویلی دارنده مدال برنز المپیک با شکست مقابل نودار ایگادزه از دور مسابقات کنار رفت. در این وزن گئورگی چاخارتیشویلی کشتی گیر جوان گرجستانی به مقام نخست رسید.ضمن اینکه تنها غایب این رقابتها ولادمیر خنچیگاشویلی آزادکار وزن 57 کیلوگرم بود.

بر این اساس در اوزان 57 تا 120 کیلوگرم این رقابتها به ترتیب اوتار گوگوا، بکا لومیتادزه، مالخاز زاراکوا، الکساندر دژاتچاوادزه، جابا هوالاشویلی، گئورگی چاخارتیشویلی، الیز باراودیکادزه و گئورگ ساکادیلیدزه قهرمان شدند.

الدار کورتانیدزه رئیس فدراسیون کشتی گرجستان نیز با بیان اینکه این رقابتها معیار اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی است، گفت: عملکرد کشتی گیران در دو تورنمنت بین المللی هم سنجیده می شود و سپس ترکیب اصلی ما برای رقابتهای جهانی انتخاب خواهد شد.

کد خبر 2308473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha