۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۰۷

"دونگا" و فردوسی‌پور در کنار کودکان مبتلا به سرطان حضور یافتند

"دونگا" و فردوسی‌پور در کنار کودکان مبتلا به سرطان حضور یافتند

در آستانه آغاز بازی‌های جام جهانی فوتبال 2014 برزيل، كودكان مبتلا به سرطان مؤسسه خيريه محك ميزبان كارلوس دونگا و عادل فردوسی‌پور بودند كه انعكاس اين بازديد در ويژه برنامه "بيست چهارده" جام جهانی برزيل، بازخورد زيبايی در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دونگا شب گذشته میهمان برنامه تلویزیونی ایران بود که این ویژه برنامه از طریق شبکه سوم سیما پخش شد.

اسطوره فوتبال برزیل بر بالین کودکان سرطانی موسسه محک حاضر شد و با آنها خوش و بش کرد.

بچه‌های محک در نامه‎ای که خطاب به دونگا نوشتند از وی به خاطر حضور در این موسسه قدردانی کرده و همچنین گفته‌اند که آنقدر با سرطان مبارزه می‌کنند تا در دوره بعدی این رقابتها که در سال 2018 برگزار می‎شود، بر بیماری خود غلبه کرده و قهرمان شوند.

در اين ديدار گرم و پر هيجان، عادل فردوسي‌پور و كارلوس دونگا از بخش‌های بيمارستان فوق تخصصی سرطان كودكان محك بازديد كردند و پس از آن با كودكان مبتلا به سرطان محك فوتبال بازی كردند و کارلوس دونگا پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل را به فرزندان محک تقدیم کرد.

كودكان مبتلا به سرطان محك در نامه‌اي با عنوان "پیام کودکان مبتلا به سرطان ایران به کودکان مبتلا به سرطان جهان" از آنها خواستند تا قهرمانانه با سرطان مبارزه كنند و باور داشته باشند: "سرطان پايان كودكي نيست...» فرزندان محك از كارلوس دونگا كه راهي برزيل است خواستند كه پيام آنها را در اين رويداد جهانی به اطلاع همه دنيا برساند و به آنها بگوید: "بچه‌ها بیاین تا جام‌جهانی 2018 اینقدر با سرطان بجنگیم که شکست بخوره و همه به ما جام قهرمانی بدن."

 

کد خبر 2308541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha