۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۰۹

حسینی:

افکار و ابعاد شخصیتی شهید بهشتی به جامعه شناسانده شود

افکار و ابعاد شخصیتی شهید بهشتی به جامعه شناسانده شود

زنجان -خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شهید بهشتی حقی بزرگ بر گردن انقلاب دارد و باید افکار، اندیشه ‌ها، خدمات و ابعاد شخصیتی این شهید و دیگر شهدای 7 تیر سال 60 شاخص این حادثه به جامعه بویژه نسل جوان کشور شناسانده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید حسینی ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم سال روز سید الشهدای انقلاب اسلامی افزود:  روز هفت تیرماه سال 60 بیانگر اوج و عظمت و اقتدار ملتی است که حاضر شدند برای دفاع از دین و عقیده از هستی و زندگی خود بگذرند.

وی ادامه داد: هفت تیر سال 60 یادآورعروج ملکوتی 72مدافع ارزشهای اسلامی وانقلابی است و در این میان آیت الله بهشتی مردی از آفتاب که به حق از دلدادگان و عاشقان امامت و ولایت بود.

حسینی افزود: هفتم تیر ماه سال 60 درحقیقت اوج تقابل حامیان انقلاب و ولایت فقیه و عاشقان امام خمینی(ره) و آرمان های بلند انقلاب با ضد انقلاب وایادی استکبارو منافقین هزار چهره بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هفتم تیر برای نظام جمهوری اسلامی ایران روز مهمی است که باید با تدوین و اجرای برنامه های مناسب ابعاد فکری و شخصیتی شهید بهشتی به خوبی برای نسل جوان تبیین شود.

حسینی تاکید کرد: در سالهای گذشته به مناسبت بزرگداشت هفتم تیر در سطح استان زنجان اقدامات خوبی انجام شده است. 

وی در ادامه گفت: امسال نیز  در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این روز مهم که با ایام ماه مبارک رمضان نیز تقارن پیدا کرده برنامه های خوبی تدوین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان  یاد آورشد:هبرای بزرگداشت هفت تیر ماه امسال حرکت های خوبی از سوی نهادها و دستگاههای ذیربط صورت خواهد شد و سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران با وفای امام (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است. 

کد خبر 2308542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha