۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۲۲

مدیر مستعفی روابط عمومی تئاتر شهر:

برقراری دیالوگ با مدیران بالادستی امکان پذیر نبود/ رفتنم به نفع تئاتر است

برقراری دیالوگ با مدیران بالادستی امکان پذیر نبود/ رفتنم به نفع تئاتر است

محسن حسن زاده که ظهر امروز از مدیریت روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر استعفا داده است با اشاره به اینکه زمینه برقراری دیالوگ با مدیران بالادستی در تئاتر فراهم نیست عنوان کرد زمانی که یک مسئول نتواند جوابگوی عملکردش باشد بهتر است با عنوانش خداحافظی کند.

محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر درباره علل استعفای خود از این سمت به خبرنگار مهر گفت: به دلیل اختلاف نظرهایی که وجود داشت تصمیم گرفتم از سمت خود استعفا دهم چون احساس می کردم، ماندنم به عنوان مدیر روابط عمومی تئاتر شهر ممکن است به تئاتر ضربه بزند.

وی ادامه داد: زمانی که زمینه برقراری دیالوگ با مدیران بالادستی فراهم نباشد، نمی توان کاری از پیش برد. معتقدم وقتی یک فرد می تواند در جایگاه خود بماند که بتواند جوابگوی عملکرد و کارش باشد اما زمانی که چنین فرصتی فراهم نمی شود دور از شان و جایگاه آدم است که بماند و در هر شرایطی کار کند.

این کارگردان تئاتر در پایان صحبتهایش متذکر شد: معتقدم مهم این است که تئاتر کشور برقرار و پابرجا بماند و افراد و ماندن و یا عدم حضورشان در یک جایگاه اهمیت زیادی ندارد. در نتیجه فکر می کنم رفتن من مفیدتر از ماندنم در این سمت باشد. در فرصتی مناسبتر دلایل استعفا خود را بیان خواهم کرد.

محسن حسن زاده تحصیل کرده و کارگردان تئاتر است که نزدیک به دو سال به عنوان مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر فعالیت داشت.

کد خبر 2308658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha