۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۳۲

افشارزاده تاکید کرد:

مکتب استقلال، مکتب مردانگی است/ معرفی بازیکنان جدید تا هفته آینده

مکتب استقلال، مکتب مردانگی است/ معرفی بازیکنان جدید تا هفته آینده

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه سقف قرارداد را در جذب بازیکنان رعایت می‌کند، گفت: تلاش‌مان این است تا هفته آینده سایر بازیکنانی که با آنها به توافق می‌رسیم، را معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده در جلسه معارفه بازیکنان جدید استقلال که بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران برگزار شد، ضمن معرفی بازیکنان جذب شده، اظهار کرد: خوشحالم که خداوند کمک کرد که بتوانیم بازیکنان جدیدی را جذب کنیم. جا دارد همین جا از تک تک اعضای هیات مدیره تشکر ویژه داشته باشیم. تلاش ما این است که تا هفته آینده هم بقیه بازیکنانی که با آنها به توافق می رسیم معرفی کنیم.

وی درباره میزان مبلغ در مدت زمان قرارداد بازیکنان جدید استقلال یادآور شد: ما سقف قرارداد را رعایت کرده‌ایم مدت زمان قرارداد بازیکنان هم دو تا سه سال است.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه مکتب استقلال مکتب وحدت و مردانگی است، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم کارمان را به نحو مطلوب انجام دهیم. من مدت زیادی است، در ورزش حضور دارم و آبرویم را کف اخلاص گذاشته و جلو آمده‌ام. ما مشکلاتی داریم که امیدواریم با کمک وزارت ورزش و اسپانسر باشگاه این مشکلات حل شود.

وی با تشکر از عواملی که در جذب بازیکنان جدید نقش داشتند، خاطرنشان کرد: جا دارد از نظری جویباری که شبانه روز زحمت می‌کشد، تشکر کنم. همچنین منصور پورحیدری و دکتر توفیقی و تمامی اعضای هیات مدیره هم کمک زیادی کردند که باید از آنها  تشکر کنم.

افشارزاده با بیان اینکه که هدفش در استقلال کار کردن و موفقیت است، تصریح کرد: کار ما، کار ساده‌ای نیست. باید از قلعه‌نویی هم که با روی باز پیشنهادات ما را پذیرفت تشکر کنیم. ما از تمام توان خود برای حل مشکلات و انجام وظیفه به نحو مطلوب استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه بازیکنان جدید بتوانند در همه زمینه‌ها به موفقیت تیم کمک کنند، یادآور شد: مطمئنا همه نفرات آنچه در توان دارند را انجام داده تا بتوانیم نتایج خوبی را در فصل آینده کسب کنیم. ضمن اینکه در جذب بازیکنان جدید به هیچ عنوان با مشکل مواجه نشدیم و همه آنها با روی باز با ما برخورد کردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه قرارداد بازیکنان جدید 2 یا 3 ساله است، گفت: بنده با توجه به تجربیاتی که دارم، از تمام اتفاقات ورزشی باخبرم و آنها را شخصا درک کرده‌ام، به همین دلیل تلاش می‌کنم این اتفاقات برای تیم رخ ندهد. البته امیر قلعه‌نویی هم یکی از مربیان بزرگ ایران است و امیدوارم با ایشان به موفقیت برسیم.

کد خبر 2308682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha