۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۰۸

جریمه سنگین کمیته انضباطی برای مربیان و بازیکنان تیم فوتسال شهرداری

جریمه سنگین کمیته انضباطی برای مربیان و بازیکنان تیم فوتسال شهرداری

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی، سرپرست و دو بازیکن تیم فوتسال شهرداری تبریز را به خاطر فحاشی و اهانت به داوران روی هم به 12 جلسه محرومیت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار دو تیم فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز از سری رقابت‌های جام جذفی فوتسال ایران در تاریخ اول خرداد ماه برگزار شد که از سوی اسماعیل تقی پور سرمربی تیم شهرداری تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به نماینده فدراسیون ضورت گرفت. بر این اساس تقی‌پور به شش جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر همین اساس محمد حسین حیدرزاده سرپرست تیم شهرداری تبریز نیز به دلیل ورود غیر مجاز به زمین بازی که باعث وقفه مسابقه شد، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین افشین سپه و بابک نصیری بازیکنان تیم شهرداری تبریز نیز به دلیل فحاشی و اهانت به داوران هر کدام به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، همچنین دیدار دو تیم هف سمنان و فائز کاران ساری از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار شد که از سوی مرتضی کاظمیان بازیکن تیم هف سمنان تخلفاتی مبنی بر اهانت و فحاشی به  داور مسابقه رخ داد که در نهایت منجر به اخراج وی شد. بر همین اساس کمیته انضباطی این بازیکن را به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مرتضی دهرویه سرمربی تیم هف سمنان نیز به دلیل ورود غیر مجاز به زمین و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، از سوی کمیته انضباطی به یک جلسه محرومیت و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین به دلیل تاخیر تیم هف سمنان در تایم سوم بازی، باشگاه هف سمنان به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

کد خبر 2308727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha