۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۶

جعفری:

200 نقطه در جهان با جشنواره های امام رضا (ع) همکاری می کنند

200 نقطه در جهان با جشنواره های امام رضا (ع) همکاری می کنند

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) از همکاری 200 نهاد در سطح جهان با جشنواره های امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد جعفری بعد از ظهر سه شنبه در نشست مشترک با روسای انجمن های هنری و اصحاب رسانه گفت: این فعالیت نشان از ارج و قرب جشنواره بین المللی این مقام والا و حضور فعال نهادها در مشارکت برنامه ها است.

وی با بیان اینکه سالانه هر یک از 31 استان کشور برنامه ای برای امام رضا (ع) اجرا می کنند، اضافه کرد: جشنواره های بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در قالب برنامه های دهه کرامت اجرایی می شود.

به گفته جعفری دهه کرامت فرصت شادی و سرور کل کشور به بهانه میلاد امام هشتم است و از همین رو از جمله برنامه های شاخص فرهنگی و مذهبی تلقی می شود.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) انتخاب استان اردبیل به عنوان دبیرخانه جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خانی را مغتنم شمرد و افزود: با توجه به استعدادهای شاخص استان در این عرصه این انتخاب مناسب بوده و موجب غنای برنامه های این مناسبت شده است.

وی تاکید کرد: امروز اردبیل به عنوان برخورداری از چهره های شاخص مدیحه سرایی در سطح کشور شهره است و به همین دلیل توانسته است خروجی مطلوبی را نیز در برنامه های خود به دنبال داشته باشد.

به گفته جعفری فعال سازی پتانسیل استان ها بخشی از سیاست های جشنواره های فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است و در این عرصه به پتانسیل نواحی توجه ویژه شده است.

کد خبر 2308772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha