۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۱۷

گزارش FIVB از هفته سوم لیگ جهانی؛

ایران طلسم 20 ساله آسیایی‌ها مقابل برزیل را شکست

ایران طلسم 20 ساله آسیایی‌ها مقابل برزیل را شکست

فدراسیون بین‌المللی والیبال در گزارشی به بررسی عملکرد تیم‌های حاضر در هفته سوم لیگ جهانی پرداخت و تاکید کرد: ایران به 20 سال ناکامی تیم‌های آسیایی مقابل برزیل پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی به بررسی عملکرد تیم های حاضر در لیگ جهانی در هفته سوم پرداخت و پیروزی تیم ملی ایران برابر برزیل در گروه A را یک شوک برای این تیم پرآوازه جهان دانست.

در این گزارش آمده است: برزیل در شوک از دست دادن بازی مستقیم خود برابر تیم قدرتمند آسیایی، ایران به سر می‌برد. این برای نخستین بار از ژوئیه سال 1993 است که برزیل برابر یک تیم آسیایی بازنده می‌شود. بیش از 20 سال بود که این اتفاق رخ نداده بود.

فدراسیون جهانی در بخش دیگری از گزارش خود اضافه کرد: ایران در بازی نخست خود برابر برزیل با ترس بازی کرد. آنها تا یک قدمی برد پیش رفتند اما در تای بریک با دو امتیاز قهرمان برزیلی‌ها، لیندرو ویسوتو نتیجه را واگذار کردند.

در این گزارش همچنین به بردهای متوالی ایتالیا اشاره شده و آن را از سال 2002 به این طرف بی‌سابقه دانسته است. ایوان زایتسف بازیکن قدرتی تیم ملی ایتالیا هم در دو بازی با لهستان 18 و 24 امتیاز کسب کرد و نقش مهمی را ایفا کرد.

کد خبر 2308805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha