۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۲۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

واکنش مربی لیگ برتری به همکاری با تیم‌های ملی فوتسال

واکنش مربی لیگ برتری به همکاری با تیم‌های ملی فوتسال

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می‌گوید با رئیس کمیته فوتسال درباره شرایط تیم ملی و عملکرد آن در جام ملت‌های آسیا صحبت کرده ولی برای بازگشت به تیم ملی و همکاری با "خسوس کاندلاس" مذاکره‌ای نداشته است.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مذاکره کمیته فوتسال با وی برای حضور در یکی از تیم‌های پایه فوتسال ایران و همکاری با خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی) با بیان مطلب فوق اظهار کرد: چند روز پیش برای انجام کاری به کمیته فوتسال رفته بودم و همانجا سید رضا افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) را هم دیدم. ما با هم درباره کلیات فوتسال و عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها صحبت کردیم ولی صحبتی برای همکاری‌ام در تیم‌های ملی مطرح نشد.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا در صورت دعوت به همکاری با کاندلاس در تیم‌های پایه ایران، به این دعوت پاسخ مثبت خواهد داد یا خیر"؟ گفت: اگر این پیشنهاد مطرح شود، باید جلسه‌ای برگزار کرده و درباره شرایط همکاری صحبت کنیم. من سابقه همکاری با کاندلاس را دارم. باید دید در صورت پیشنهاد جدید تا چه اندازه می‌توان به تیم کمک کرد. البته فعلا که تمرکز کمیته فوتسال روی تمدید قرارداد خسوس است.

سرمربی فصل گذشته گیتی پسند درباره تصمیم کمیته فوتسال برای تمدید بلندمدت قرارداد خسوس کاندلاس هم تاکید کرد: افتخاری معتقد است که خسوس باید تا سال 2016 در تیم ملی بماند تا حواشی از کنار تیم ملی دور شود. من هم از این طرح استقبال کردم. برای تیم ملی هم خوب است که برنامه بلند مدت داشته باشد.

کد خبر 2309107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha