۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۰

دیدار نهایی NBA؛

شوک غیرمنتظره سن‌آنتونیو به میامی/ یاران "لبرون جیمز" در خانه باختند

شوک غیرمنتظره سن‌آنتونیو به میامی/ یاران "لبرون جیمز" در خانه باختند

تیم سن‌آنتونیو اسپرز در سومین بازی خود برابر میامی هیت در فینال رقابتهای بسکتبال NBA شکست غیرمنتظره‌ای را به مدافع عنوان قهرمانی وارد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های میامی هیت و سن آنتونیو اسپرز بامداد امروز چهارشنبه سومین بازی خود را در مرحله نهایی رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA در حضور 19 هزار و 900 تماشاگر سالن "امریکن ایرلاینز" شهر میامی برگزار کردند که این بازی را تیم اسپرز با حساب 111 بر 92 به سود خود پایان داد.

مانو جینوبیلی آرژانتینی در طول مسابقه کاملا لبرون جیمز را با بازی دفاعی خود تحت تاثیر قرار داده بود

اسپرز در این بازی شروعی توفانی داشت و در همان کوارتر اول 41 بر 25 از حریف خود پیش افتاد و تا پایان بازی هم میزبان را به دنبال خود کشاند. "کاوهیل لئونارد" فوروارد تیم اسپرز در این بازی کسب 29 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شد. "تونی پارکر" و "تیم دانکن" هم 15 و 14 امتیاز به دست آوردند. در تیم میزبان "لبرون جیمز" بعد از آسیب دیدگی در بازی قبل نتوانست درخشان ظاهر شود و در مدت 39 دقیقه تنها 22 امتیاز کسب کرد. "دواین وید" دیگر ستاره میامی هم با همین تعداد امتیاز در 36 دقیقه حضور در میدان به کار خود پایان داد.

هواداران تیم میامی هیت با ناراحتی سالن را ترک کردند

میامی هیت که بعد از شکست در نخستین بازی در زمین حریف، در دومین دیدار توانسته بود اسپرز را پشت سر بگذارد و کار را به تساوی بکشاند امیدوار بود که در اولین بازی خانگی دومین برد خود را در مجموع بازی‌های رو در رو کسب کند اما شکست بامداد امروز برنامه‌های این تیم را به هم ریخت. باید دید در چهارمین بازی که بامداد روز جمعه به میزبانی میامی برگزار می‌شود چه نتیجه‌ای کسب می‌شود.

کد خبر 2309117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha