۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۰۶

گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل؛

تمرین تیم ملی در هوای سرد انجام شد/ تاکید نماینده فیفا بر اجرای دقیق قوانین

تمرین تیم ملی در هوای سرد انجام شد/ تاکید نماینده فیفا بر اجرای دقیق قوانین

بازیکنان تیم ملی عصر امروز تمرینات خود را در هوای سرد سائوپائولو پیگیری کردند که نماینده فیفا از نفرات تیم ایران خواست قوانين مسابقات را به صورت مشخص و دقیق انجام دهند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ظهر روز سه‌شنبه به کمپ کورینتیانس رفته و پس از صرف ناهار در رستوران کمپ و استراحت، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پيگيری کردند.

بازیکنان در ابتدا به سالن سرپوشیده کمپ رفته و پس از تمرین 30 دقیقه‌ای در اين سالن، به زمین اصلی کمپ آمده و تمرین‌های تاکتیکی خود را در هوای نسبتا سرد، ابری و نیمه بارانی این شهر تمرینات خود را انجام دادند و پس از تمرین، بازیکنان به سالن بدنسازی رفته و زیر نظر مربیان تمرینات خود را پيگيری کردند.

پس از انجام تمرینات مهرداد بیت آشور با تلویزیون فیفا و رحمان احمدی و مهرداد پولادی با رسانه‌های حاضر در محل کمپ گفتگو کردند.

بر پایه این گزارش پس از صرف شام "امانوئل" مسئول رسانه‌ای تيم ملی که از سوی فیفا برای تيم ملی ایران در نظر گرفته شده، در سالن جلسات تيم ملی در محل هتل حاضر شد و ضمن تبیین قوانين و مقررات مسابقات در روزهای غیر بازی و روز بازی، از آنها خواست اين قوانين را به صورت مشخص و دقیق انجام دهند.
 

کد خبر 2309119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha