۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

واکنش نایب رئیس فدراسیون فوتبال به انتخاب داوران ایرانی برای دیدار افتتاحیه

واکنش نایب رئیس فدراسیون فوتبال به انتخاب داوران ایرانی برای دیدار افتتاحیه

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب داوران ایرانی برای دیدار افتتاحیه جام‌جهانی گفت: انتخاب علیرضا فغانی باعث افتخار جامعه داوری ایران است و شایستگی‌های آنها را نشان می‌دهد.

هادی آیت‌اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور چهارم و حسن کامرانی‌فر به عنوان کمک داور ذخیره دیدار افتتاحیه جام‌جهانی بین تیم‌های ملی برزیل و کرواسی، ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: از اینکه بین 33 داور حاضر در جام‌جهانی فغانی به عنوان داور چهارم انتخاب شده است، خیلی خوشحالیم و آن را افتخاری برای جامعه داوری ایران می‌دانیم.

وی همچنین تاکید کرد: این اتفاق شایستگی‌های داوران ایران را نشان داده است.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال افزود: امیدوارم در ادامه راه کوبل داوری ایران بتواند به جمع داوران قضاوت کننده در جام‌جهانی راه یابد چرا که آنها شایستگی‌های زیادی دارند و انتخاب فیفا برای بازی افتتاحیه که اهمیت بسیاری دارد نشان از شایستگی داور کشورمان دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر برای قضاوت داوران ایرانی در این جام شانس قایل است، تاکید کرد: فیفا 33 داور را برای قضاوت در جام‌جهانی در نظر گرفته است که از این بین 25 داور اصلی هستند ولی فیفا عملکرد هر داور را در بازی‌های مختلف زیر نظر دارد و برای دیدارهای بعدی بر اساس عملکرد آنها تصمیم می‌گیرد.

آیت‌اللهی در پایان گفت: ما امیدواریم که داوران کشورمان بتوانند در جام‌‎جهانی فرصت قضاوت را پیدا کنند.

کد خبر 2309386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha