۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۵

سلیمانی در گفتگو با مهر:

آتش سوزی در جنگلهای "نواکوه" منطقه دالاهو خاموش شد/ علت حادثه مشخص نیست

آتش سوزی در جنگلهای "نواکوه" منطقه دالاهو خاموش شد/ علت حادثه مشخص نیست

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: ظهر امروز آتش سوزی در جنگلهای "نواکوه" در منطقه دالاهو با تلاش نیروهای امدادی و مردم خاموش شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه از روز گذشته بخشی از جنگلهای "نواکوه" منطقه دالاهو دچار حریق شد و تا ظهر امروز ادامه داشت.

حسین سلیمانی با اشاره به اینکه شهروندان دالاهو این مورد را به نیروی های امدادی و این اداره کل خبر دادند، گفت: عملکرد مردم در اطلاع رسانی در این باره بسیار برای نیروهای این اداره کل و نیز نیروهای هلال احمر حیاتی بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تاکید کرد: پس از اطلاع از این وضعیت نیروهای منابع طبیعی به همراه سایر نیروهای امدادی و همچنین مردم منطقه از اوایل امروز، کار خاموش کردن آتش در این جنگلها را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه بعد از مدت زمان کوتاهی این کار به پایان رسید، بیان داشت: کار خاموش کردن آتش در جنگلهای نواکوه دالاهو بیش از 9 ساعت به طول انجامید که در این بین باید از خدمات نیروهای جمعیت هلال احمر و نیز مردم این منطقه بخاطر تلاش در این عملیات قدردانی کنیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه هنوز علت اصلی این آتش سوزی مشخص نشده است، گفت: متاسفانه برخی از بی توجهی ها در سطح مراتع و جنگلهای استان کرمانشاه باعث به وجود آمدن حریق و از بین رفتن این مناظر طبیعی می شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه اظهار داشت: از دوستداران طبیعت درخواست داریم در مواقعی که به دامن طبیعت می روند، تا حد امکان از روشن کردن آتش در این اماکن پرهیز کنند.

وی در پایان از اعلام میزان خسارت های وارده در آینده نزدیک خبر داد.

کد خبر 2309629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha